Forfatter Emne: Hvor er tråden om udfordringer  (Læst 1582 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

• Sandt SVin
Hvor er tråden om udfordringer
« Dato: Oktober 11, 2007, 11:18:25 pm »
Hvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... :huh: :huh:

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvor er tråden om udfordringer
« Svar #1 Dato: Oktober 11, 2007, 11:45:19 pm »
Hvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... :huh: :huh:

GD

SATANS!! Det indlæg ville jeg ha skrevet!  :brok:
Og jeg brugte helt vildt lang tid på at lave et billede med SVea og mig selv på.

Jeg bringer det lige igen  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 11, 2007, 11:51:07 pm »

GD

Og jeg brugte helt vildt lang tid på at lave et billede med SVea og mig selv på.

Jeg bringer det lige igen  :mrgreen:

Jamen nogen tænker på PATTAR...andre skriver meningsfyldte indlæg  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: så sorry at du kom for sent.

Hvem er hvem på billedet  :huh:  :mrgreen:

CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #3 Dato: Oktober 12, 2007, 12:14:38 am »
Hvem er hvem på billedet  :huh:  :mrgreen:

Min gode ven Garth ude til venstre, så SVea og så mig i et eftertænksomt øjeblik med briller ude til højre.

Og HEY - pattar er altid et SCHWIIING værd   :respekt:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: Oktober 12, 2007, 09:20:26 am »

GD

Du har sikkert masser af for-fabrikerede billeder du har lavet af os to sammen Niller. Og så vil jeg ikke vide mere om, hvad du bruger dem til  :hand:

Jeg savner også udfordringstråden... Der er nu ikke noget som en god diskussion  :twisted: Men måske skulle vi lave en diskussionstråd som Luske forslog. Så kan vi snakke om biler og ungdomshuse og hjemmeværnet og MCG og feminisme og alt muligt..
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Oktober 12, 2007, 11:01:01 am »

GD

Du har sikkert masser af for-fabrikerede billeder du har lavet af os to sammen Niller. Og så vil jeg ikke vide mere om, hvad du bruger dem til  :hand:

Jeg savner også udfordringstråden... Der er nu ikke noget som en god diskussion  :twisted: Men måske skulle vi lave en diskussionstråd som Luske forslog. Så kan vi snakke om biler og ungdomshuse og hjemmeværnet og MCG og feminisme og alt muligt..

Uha det virker umiddelbart som en god ide.... men det ER det nok ikke. Mon ikke diskussionerne ville blive FOR voldsomme hvis vi blandede politik ind i det ??