Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... GD
Citat fra: Grand Danois efter Oktober 11, 2007, 11:18:25 pmHvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... GDSATANS!! Det indlæg ville jeg ha skrevet! Og jeg brugte helt vildt lang tid på at lave et billede med SVea og mig selv på.Jeg bringer det lige igen
Hvem er hvem på billedet
Citat fra: Grand Danois efter Oktober 11, 2007, 11:18:25 pmHvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... GDSATANS!! Det indlæg ville jeg ha skrevet! Og jeg brugte helt vildt lang tid på at lave et billede med SVea og mig selv på.
Citat fra: NielSV650 efter Oktober 11, 2007, 11:45:19 pmCitat fra: Grand Danois efter Oktober 11, 2007, 11:18:25 pmHvor blev tråden om hvorvidt der skulle være en seperat tråd om udfordringer af... GDSATANS!! Det indlæg ville jeg ha skrevet! Og jeg brugte helt vildt lang tid på at lave et billede med SVea og mig selv på.Du har sikkert masser af for-fabrikerede billeder du har lavet af os to sammen Niller. Og så vil jeg ikke vide mere om, hvad du bruger dem til Jeg savner også udfordringstråden... Der er nu ikke noget som en god diskussion Men måske skulle vi lave en diskussionstråd som Luske forslog. Så kan vi snakke om biler og ungdomshuse og hjemmeværnet og MCG og feminisme og alt muligt..