Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er rigtig glad for den her http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki/SV650_FullFaired/2006/LP0010BK.aspxDen kan også købes her www.kjmotorcykler.dkEt fedt produkt, og meget billigere end Rizoma.
Så blev det til en Lucas nummerpladeholder, fandt ud af at Rizoma's nr pladeholdere ikke passer til SVinet
Citat fra: henrikschodt efter Oktober 15, 2007, 09:15:58 amSå blev det til en Lucas nummerpladeholder, fandt ud af at Rizoma's nr pladeholdere ikke passer til SVinet den universale sidder skam fint på min både med og uden undertray
yap men kender flere med den ny model der har den universale
tror vist man skal have lavet noget ved den plade der sidder under bagsædet for at universalen kan monteres efter hvad jeg så'n lige har hørt rundt omkring..
Citat fra: henrikschodt efter November 13, 2007, 12:04:07 amtror vist man skal have lavet noget ved den plade der sidder under bagsædet for at universalen kan monteres efter hvad jeg så'n lige har hørt rundt omkring.. ikke nødvendigvis jeg har først fået undertray på nu, og ellers har den været sat direkte på men kønt er det nu ikke fordi du stadig ville kunne så noget af plastiken og det gælder både på den gamle og ny model