Forfatter Emne: Powercommander til K7  (Læst 7480 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Powercommander til K7
« Dato: Oktober 09, 2007, 10:24:30 pm »
Er der nogle herindefra med en K7'er der har fået monteret PCIII nu hvor den er landet?

Hører gerne om resultatet....
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

norton

  • Gæst
Re: Powercommander til K7
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2007, 09:09:03 am »
Ja jeg fik det monteret på min efter de første 1000 km og resultatet blev at den meget mere stabil ved de lave hastighedder som jeg havde brug for ved dagligt at køre igennem københavn.Du får ca 7-8 hestekrafter som for det meste sætter sig på bundtrækket hvilket betyder at du slipper for en del gearskift ved lave hastighedder.Kan kun anbefale det.Mvh norton  :D :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander til K7
« Svar #2 Dato: Oktober 10, 2007, 10:01:29 am »
AmagerDK får sin tilbage i morgen! Rullet hos Enghave....
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Blinklys

  • Gæst
Re: Powercommander til K7
« Svar #3 Dato: Oktober 10, 2007, 10:06:29 am »
Er lige med på en lytter her :) K7'eren har jo fået lambdasonde, så betyder det også at dens ECU er anderledes? Tænkte lidt på om man skal have en speciel PC til K7'eren eller om den er magen til den til K6'eren...

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Powercommander til K7
« Svar #4 Dato: Oktober 10, 2007, 10:46:26 am »
Er lige med på en lytter her :) K7'eren har jo fået lambdasonde, så betyder det også at dens ECU er anderledes? Tænkte lidt på om man skal have en speciel PC til K7'eren eller om den er magen til den til K6'eren...

PC til K7 har i hvertfald andre stik end den der passer til K3-6. Ledningsnettet er anderledes på K7, bla andet pga ændringen til twinspark og som du selv nævner lambdasonden.

Ja jeg fik det monteret på min efter de første 1000 km og resultatet blev at den meget mere stabil ved de lave hastighedder som jeg havde brug for ved dagligt at køre igennem københavn.Du får ca 7-8 hestekrafter som for det meste sætter sig på bundtrækket hvilket betyder at du slipper for en del gearskift ved lave hastighedder.Kan kun anbefale det.Mvh norton  :D :D

Hej Norton, hvor har du fået din rullet?
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Powercommander til K7
« Svar #5 Dato: Oktober 10, 2007, 11:11:49 am »
Er lige med på en lytter her :) K7'eren har jo fået lambdasonde, så betyder det også at dens ECU er anderledes? Tænkte lidt på om man skal have en speciel PC til K7'eren eller om den er magen til den til K6'eren...

PC til K7 har i hvertfald andre stik end den der passer til K3-6. Ledningsnettet er anderledes på K7, bla andet pga ændringen til twinspark og som du selv nævner lambdasonden.

Ja jeg fik det monteret på min efter de første 1000 km og resultatet blev at den meget mere stabil ved de lave hastighedder som jeg havde brug for ved dagligt at køre igennem københavn.Du får ca 7-8 hestekrafter som for det meste sætter sig på bundtrækket hvilket betyder at du slipper for en del gearskift ved lave hastighedder.Kan kun anbefale det.Mvh norton  :D :D

Hej Norton, hvor har du fået din rullet?

Husk Norton's er en 1000, og ikke en 650 ccm (Bare hvis du ikke allerede har set det) :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Powercommander til K7
« Svar #6 Dato: Oktober 10, 2007, 12:35:24 pm »
Husk Norton's er en 1000, og ikke en 650 ccm (Bare hvis du ikke allerede har set det) :)

Hej Razz
Tak; havde faktisk ikke set det  :oops:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

norton

  • Gæst
Re: Powercommander til K7
« Svar #7 Dato: Oktober 10, 2007, 05:24:46 pm »
Hej igen jeg fik min rullet i brønshøj hos fa-motor,hvor jeg har købt den og det var samtidig med at de havede fået noget nyt software til deres testbænk.Mvh Norton

norton

  • Gæst
Re: Powercommander til K7
« Svar #8 Dato: Oktober 10, 2007, 07:53:47 pm »
Ja jeg var nok også lidt hurtig på aftrækkeren,havede ikke set at det var en 650 kubik du havede.Jeg har hørt engang at der er meste at hente på en 1000 med en powercomander i forhold til en 650.Det må du undskylde,men jeg er meget glad for min.norton

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Powercommander til K7
« Svar #9 Dato: Oktober 11, 2007, 12:46:36 pm »
Hejsa. Min er under behandling hos Enghave pt. Den skulle have været færdig i går, men Per ringede og sagde at han gerne ville beholde den lidt længere, da den drillede med nogle fejlmeldinger mm. Han fortalte bl.a at han havde prøvet med en dobbelt mapping, men at det ikke havde fungeret, og han derfor var gået tilbage til et enkelt map.

Anyways så er jeg ikke helt med på hvad der sker pt. men giver en update når jeg har hentet den :)

har som sagt en K7 650er

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Powercommander til K7
« Svar #10 Dato: Oktober 11, 2007, 05:55:42 pm »
Hejsa. Min er under behandling hos Enghave pt. Den skulle have været færdig i går, men Per ringede og sagde at han gerne ville beholde den lidt længere, da den drillede med nogle fejlmeldinger mm. Han fortalte bl.a at han havde prøvet med en dobbelt mapping, men at det ikke havde fungeret, og han derfor var gået tilbage til et enkelt map.

Anyways så er jeg ikke helt med på hvad der sker pt. men giver en update når jeg har hentet den :)

har som sagt en K7 650er

skal have dobbelt mapping hos mr duno... han skulle vist ikke have et problem med det
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander til K7
« Svar #11 Dato: Oktober 12, 2007, 10:44:49 am »
Hejsa. Min er under behandling hos Enghave pt. Den skulle have været færdig i går, men Per ringede og sagde at han gerne ville beholde den lidt længere, da den drillede med nogle fejlmeldinger mm. Han fortalte bl.a at han havde prøvet med en dobbelt mapping, men at det ikke havde fungeret, og han derfor var gået tilbage til et enkelt map.

Anyways så er jeg ikke helt med på hvad der sker pt. men giver en update når jeg har hentet den :)

har som sagt en K7 650er

skal have dobbelt mapping hos mr duno... han skulle vist ikke have et problem med det

Det er ikke mit indtryk at der er sket noget nyt med PC'en til SV1000'eren - det er kun SV650K7'eren som har fået nyt ledningsnet. Correct me if i'm wrong? Så problemerne AmagerDk oplever med sin 650K7'er (og den nye SV650K7 PC'er) kan nok ikke sammenlignes med dobbelt-mapping af et kilosvin som bare foregår som det altid har foregået.

Har selv lige haft mit kiloSVin til dobbeltmapping hos Mr. Dyno og fik den hjem i sidste uge. Manner hvor den kører godt!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Powercommander til K7
« Svar #12 Dato: Oktober 13, 2007, 08:05:45 am »


[/quote]

Det er ikke mit indtryk at der er sket noget nyt med PC'en til SV1000'eren - det er kun SV650K7'eren som har fået nyt ledningsnet. Correct me if i'm wrong? Så problemerne AmagerDk oplever med sin 650K7'er (og den nye SV650K7 PC'er) kan nok ikke sammenlignes med dobbelt-mapping af et kilosvin som bare foregår som det altid har foregået.

Har selv lige haft mit kiloSVin til dobbeltmapping hos Mr. Dyno og fik den hjem i sidste uge. Manner hvor den kører godt!!!

[/quote]

hvad for filter fik du monteret
nu med yamaha fz1 2008

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Powercommander til K7
« Svar #13 Dato: Oktober 13, 2007, 09:17:52 am »
Et hurtigt kig på hans profil  :innocent: siger:

Pipercross Stage 2 luftfilter  :wink:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Powercommander til K7
« Svar #14 Dato: Oktober 13, 2007, 01:00:03 pm »
Et hurtigt kig på hans profil  :innocent: siger:

Pipercross Stage 2 luftfilter  :wink:

hva fanden.... :brok: skal man nu også lurer profiler :lmao: :lmao:

så må manden da snart være døv :hand:
nu med yamaha fz1 2008