Forfatter Emne: Reklame! :)  (Læst 22582 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Reklame! :)
« Svar #60 Dato: Maj 31, 2005, 07:17:15 pm »
Ja men det skal være tryk på t-shirts ikke et mærke til at sy på...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #61 Dato: Juni 01, 2005, 09:17:55 am »
Citat fra: A.P.
vil det også være intresant, med stof mærker i en størelse det kan sys på skulderen af mc tøjet, og evt. t-shirts.
for så vil vil jeg gerne finde et godt tilbud til os.

Hør da endelig hvad det vil koste  :D
Jeg kunne godt tænke mig både et mærke til dragten og t-shirts :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

A.P.

• Roadracer
« Svar #62 Dato: Juni 01, 2005, 01:19:30 pm »
Ok jeg prøver at finde en pris på t-shrits med tryk på og stofmærker. :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Bongers

• Gæst
« Svar #63 Dato: Juni 02, 2005, 09:27:44 am »
Ikke for at være en dødbider  :roll:  :roll: – synes at det stick der er laver er godt !! og vil gerne køre med dem  :D

Men jeg forbinder ikke svrider.dk med forumet  :cry:  :cry:

Godt nok er der en billede af en SV og link til forumet… men (alt respekt Kenn – troede endelig det var Ole´ side !!!)) resten syns jeg ikke har noget med ”os/mig” at gøre  :?  :?  – undlader at nævne eksempler !!!

Jeg tror ikke, at det er den forside der lokker særlig mange til forumet  :cry:  :cry:  og hvis det skal være vores ansigt ud ad til – synes jeg vi skal havde rettet lidt på det…

- kommentar…

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #64 Dato: Juni 02, 2005, 09:55:07 am »
Bongers - det vil jeg egentlig gerne erklære mig enig i. Det var også en af grundene til at jeg først havde "forum." med i mærket. Jeg kan se at Kenn har lavet om på sin side siden jeg sidst så på den. Den har nu endnu mere karakter af en personlig hjemmeside end før, så jeg er faktisk 100% enig med Bongers.

Jeg kan se fire løsninger, og nu tænker jeg altså bare højt og det er ikke for at støde nogen eller Kenn, men jeg håber vi kan diskutere det her i mindelighed.

1) Påvirker hvilken type hjemmeside Kenn laver. Dette er for mig fuldstændig udelukket, Kenn må selvfølgelig lave hvad han har lyst til og vi skal heller ikke glemme han har været flink at udlåne et subdomæne.

2) forum. indgår igen i klistermærket. Det er ikke kønt.

3) forum'et skifter adresse til noget andet (helst hvor der indgår SV og R i navnet :))

4) Desperadoløsning - der samles ind til at købe svrider.dk af Kenn hvis han vil sælge.

Nummer 2 løsning er den mindst drastiske - gider ikke have splid over noget så banalt som et klistermærke. Ingen af løsningerne er fede og jeg bliver egentlig lidt depri over at tænke på det  :? Håber vejret er godt i eftermiddag  :D
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #65 Dato: Juni 02, 2005, 11:11:29 am »
Citat fra: n00bsmurf

4) Desperadoløsning - der samles ind til at købe svrider.dk af Kenn hvis han vil sælge.

Nummer 2 løsning er den mindst drastiske - gider ikke have splid over noget så banalt som et klistermærke. Ingen af løsningerne er fede og jeg bliver egentlig lidt depri over at tænke på det  :? Håber vejret er godt i eftermiddag  :D

Kenn har faktisk tilbudt, at "en eller anden" kan overtage domænet.. Jeg kan da hive fat i ham igen, for at snakke om mulighederne.. Så kan vi lave en simpel redirect fra svrider.dk til forum.svrider.dk i første omgang..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #66 Dato: Juni 02, 2005, 11:15:21 am »
Citat fra: Ole Hansen
Kenn har faktisk tilbudt, at "en eller anden" kan overtage domænet.. Jeg kan da hive fat i ham igen, for at snakke om mulighederne.. Så kan vi lave en simpel redirect fra svrider.dk til forum.svrider.dk i første omgang..

Lyder som en god idé. Kan se hvad Bongers mener. SVrider.dk er blevet mere en personlig hjemmeside for Kenn. Og det skal han jo selvfølgelig også selv ha lov til at bestemme, da det er hans hjemmeside.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bongers

• Gæst
« Svar #67 Dato: Juni 02, 2005, 02:36:38 pm »
Citat fra: Ole Hansen

En redirect kan godt bruges – men synes nogen skulle komme op med noget genialt ide til en hjemmeside… fællesbillede, info om forumet, tekniskdata for SV, bare et eller andet..

Og vil gerne købe domænet hvis det er det… eller sælger vi det til Crazy Dane – og bliver takseret 55kr pr md… (Joke - håber du kan ta¨ det  :D  :lol:  :D  )

Synes at start siden skal være ”vores”  :D  :D

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #68 Dato: Juni 02, 2005, 07:36:34 pm »
I mellemtiden er mærket kommet på stickers.dk her http://www.stickers.dk/product.asp?product=1330&page=1

Så kan man da se priser, men jeg er ikke sikker på at det er en god ide at bestille før vi har en ide om hvad der skal ske...

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #69 Dato: Juni 03, 2005, 07:04:36 am »
I mellemtiden er mærket kommet på stickers.dk her http://www.stickers.dk/product.asp?product=1330&page=1

Så kan man da se priser, men jeg er ikke sikker på at det er en god ide at bestille før vi har en ide om hvad der skal ske...
Hvor???? :roll:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

• Gæst
« Svar #70 Dato: Juni 03, 2005, 08:02:53 am »
:roll:  :roll: Vil gerne side det samme som Jannik - bare bedre formuleret   :wink:  :wink:

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #71 Dato: Juni 03, 2005, 08:59:57 am »
Den er blevet væk.. Jeg så den da i går?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #72 Dato: Juni 03, 2005, 10:17:33 am »
Jeg går ud fra han har taget den ned igen, fordi jeg fortalte ham om at der nu var lidt diskussion om forumets navn og hvorvidt det ville påvirke mærket, og takkede for hans tid indtil videre.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #73 Dato: Juni 03, 2005, 12:58:09 pm »
Kom til at lege lidt med Smølf's design   :D

http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=892
Sort baggrund, SV i sølv, rødt R og rød kant, ville nok ikke se værst ud som broderet mærke.

http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=891
Ville nok se nuttet ud på en hvid t-shirt.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #74 Dato: Juni 03, 2005, 01:14:56 pm »
Fint :) Jeg vil lave en rentegnet version af dem hvis der er interesse? Så kan de skaleres til en hvilken som helst størrelse uden kvalitetstab.