Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det var min egen skyld....!
Tør nu jeres dæk af med en klud gennemvædet med rensebenzin. Det tager den glatte overflade så dækket har maks greb fra 1. km selv i regn. Surt HC...
Citat fra: Jannik efter September 28, 2007, 01:50:26 pmTør nu jeres dæk af med en klud gennemvædet med rensebenzin. Det tager den glatte overflade så dækket har maks greb fra 1. km selv i regn. Surt HC... X2
Godt at der ikke er sket mere..I øvrigt underligt at fabrikanten ikke tører det skidt af dækkene inden at de sender dem på markedet..Jeg var ude for det samme i min bil hvor jeg lige har skiftet dæk - først efter at god gang røg var der bid i skidtet..?
Hva dælen er det for en øse du trækker lakridser i?
Altså HC du skal da lige passe lidt på dig selv - vi vil ikke ha´ flere ulykker i år.
Jeg var ude for det samme i min bil - først efter at god gang røg var der bid i skridtet..!
Citat fra: Tulle efter September 28, 2007, 04:13:08 pmAltså HC du skal da lige passe lidt på dig selv - vi vil ikke ha´ flere ulykker i år. Og for at det ikke skal være løgn, så havde staklen også indbrud i sin bil i nat Først smadrede de sideruden i førersiden og derefter lånte de lige GPS og iPod Og vi tror efterhånden ikke, at de kommer tilbage og afleverer det Så forsikringen skal have et kald igen Men jeg har været sød og rar ved ham og givet gaver og sagt at det var synd