Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg troede faktisk ikke det var muligt at lave når det er en vådkobling... Er der ikke olie "over det hele" der?
Citat fra: Mads efter September 27, 2007, 08:23:45 pmJeg troede faktisk ikke det var muligt at lave når det er en vådkobling... Er der ikke olie "over det hele" der?Der er jo glas for Jeg har set dem før, og mener de koster omkring 100euro.Her er en gør-det-selv-guide Man kan også få dem fra Hinkel, men det er ikke meget let at få info om pris og forhandlere
Citat fra: Mads efter September 27, 2007, 08:23:45 pmJeg troede faktisk ikke det var muligt at lave når det er en vådkobling... Er der ikke olie "over det hele" der?Der er jo glas for
Citat fra: NielSV650 efter September 28, 2007, 12:44:41 amCitat fra: Mads efter September 27, 2007, 08:23:45 pmJeg troede faktisk ikke det var muligt at lave når det er en vådkobling... Er der ikke olie "over det hele" der?Der er jo glas for Det er jeg klar over Men jeg tænkte mere på om ikke der er olie over det hele når motoren kører?Hygge