Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
som jeg siger. kvinder og biler det er betydelig lettere at lære en fisk at cykle, end en kvinde at køre bil men også god bedring herfra
Citat fra: rundtpaagulvet efter Oktober 04, 2007, 09:02:02 pmsom jeg siger. kvinder og biler det er betydelig lettere at lære en fisk at cykle, end en kvinde at køre bil men også god bedring herfraJa Ja, klap kaje..... Mænd er så kloge og hellige...... Hvorfor al den nedrakkelse af biler og kvinder...??? I er sgu ikke spor bedre selv.. Jeg synes ærligt talt I er for meget jer der skriver sådan om kvinder - I må seriøst have et problem med jer selv... ... Hvad fanden ville I gøre uden os... ??Uhhhhhh Og ja det pisser mig af at man evig og altid skal hører at kvinder ikke kan kører bil... I skal fandme ikke sige at jeg ikke kan kører bil.. Jeg beklager at jeg skriver dette i denne tråd.. Men nu kunne jeg ikke længere holde min kæft..
Citat fra: rundtpaagulvet efter Oktober 04, 2007, 09:02:02 pmsom jeg siger. kvinder og biler det er betydelig lettere at lære en fisk at cykle, end en kvinde at køre bil men også god bedring herfraJa Ja, klap kaje..... Mænd er så kloge og hellige...... Hvorfor al den nedrakkelse af biler og kvinder...??? I er sgu ikke spor bedre selv.. Jeg synes ærligt talt I er for meget jer der skriver sådan om kvinder - I må seriøst have et problem med jer selv... ... Hvad fanden ville I gøre uden os... ??Uhhhhhh Og ja det pisser mig af at man evig og altid skal hører at kvinder ikke kan kører bil... I skal fandme ikke sige at jeg ikke kan kører bil.. Jeg beklager at jeg skriver dette i denne tråd.. Men nu kunne jeg ikke længere holde min kæft.. Thorsen, jeg håber at du har det bedre,,... Tænker på dig.. - Er fandme glad for at der ikke skete mere med dig selv om det er slemt nok.. Og er endnu mere glad for at jeg solgte dig det rygskjold... Mit første rygskjold.. til dig min ven...
Pisse Meget Sur ? Og undskyld... ha ha /bo
Citat fra: Bo efter Oktober 05, 2007, 12:09:35 pmPisse Meget Sur ? Og undskyld... ha ha /boNej Jeg er ikke pisse meget sur.. Men hvad beretter jer mænd til at nedgøre kvinder og at de ikke kan køre bil.. Jeg giver ret I at der er mange kvinder der ikke bør sidde bag rattet... Men der er ligeledes mange mænd som heller ikke bør sidde bag rattet... Jeg synes det er røv irriterende at hører på sådanne udtalelser .. og nu skriver jeg ikke mere om det... Jeg skal passe min PMS ( godt husket )