Forfatter Emne: Salg af næsten ny cykel ..  (Læst 1323 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Salg af næsten ny cykel ..
« Dato: September 23, 2007, 09:56:02 pm »
Syntes man har set mange cykler som kun har kørt et par tusind kilometer, før folk sælger dem igen.. det kan evt skyldes, forkert eller mangelfuld budget lægning, inden købet, eller nyfødte og børn og alle mulige andre dårlige undskyldninger..  :D

men den her slår sgu dem alle...   kun kørt 40 KM  http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=21818   :lmao: :lmao:

det kan umuligt være økonomien der er skyld i at den skal sælges... det kan da næsten kun være at manden har kørt den hjem fra forhandleren, ankommet ved sin bopæl, stået af, og udbrudt ... Hold kæft en bunke lort jeg har købt. Den så jo ellers så fin ud, med chromet og alt muligt, og lignede jo en harley på en prik...  hvordan kan det være at jeg ikke syntes om den ?    :lmao: :lmao:

( Jeg HAAAAAAAAAAAAADER kineser knallerter, hvis ikke det skinner igennem i dette indlæg.. )

( iøvrigt verdensklasse at der i annoncen , står at der kun er få ting der skal skiftes....   :lmao: :lmao: efter 40 km ..  :lmao: :lmao:  for helvede da..  :lmao: )
« Senest Redigeret: September 23, 2007, 09:57:40 pm af Luske »

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Salg af næsten ny cykel ..
« Svar #1 Dato: September 23, 2007, 10:16:28 pm »
Han var nok blevet lovet 50 km/L, og så kunne den kun køre 40 på den liter der fulgte med ... :mrgreen:
Og de dele der skal skiftes er sikkert føreren og hjernen på samme  :innocent:
Eller måske havde han lovet konen en tur på en MC, og så blev han skuffet over, at hun skreg af grin da hun så den  :huh:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Salg af næsten ny cykel ..
« Svar #2 Dato: September 23, 2007, 11:09:02 pm »
"Med nummer plade og det hele ".......  OG DET HELE !!!   ??  Hold da op, sådan én skal jeg da ha !! :lmao: :lmao: :lmao:

han glemmer da at oplyse om det er MED eller UDEN "Dikkedarer"  ??   :mrgreen: :mrgreen:
« Senest Redigeret: September 23, 2007, 11:30:28 pm af Alex »
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Salg af næsten ny cykel ..
« Svar #3 Dato: September 24, 2007, 01:04:09 pm »
Tror en 3-hjulet med lad ville være lige så fin - og næsten lige så meget værd.
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)