Forfatter Emne: Forhjulsløfter  (Læst 2708 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
Forhjulsløfter
« Dato: September 22, 2007, 02:01:16 pm »
Jeg skal have en forhjulsløfter til mit kæreste eje. Jeg kan se at der findes forskellige typer at systemer der løfter forskellige steder på forgaflen. Den originale fra Suzuki ser ud som om der løfter på det lille beslag bagest og nedest på forgaflen. Andre bruger noger der ligner en slags gummiruller og endelig skulle der være én der løfter forgaflen fra hullerne i bunden af den.

Nogen der har erfaringer med nogle af disse typer? Hvad er godt og hvad er skidt?
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Claus m

• Sandt SVin
Re: Forhjulsløfter
« Svar #1 Dato: September 22, 2007, 02:07:35 pm »
Jeg har den med de såkaldte gummiruller, og de første gange jeg skulle bruge den var jeg ikke overbevist om at den kunne løfte SVinet, men min nervøsitet er blevet gjort til skamme. (heldigvis)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #2 Dato: September 22, 2007, 05:09:59 pm »
Jeg skal have en forhjulsløfter til mit kæreste eje. Jeg kan se at der findes forskellige typer at systemer der løfter forskellige steder på forgaflen. Den originale fra Suzuki ser ud som om der løfter på det lille beslag bagest og nedest på forgaflen. Andre bruger noger der ligner en slags gummiruller og endelig skulle der være én der løfter forgaflen fra hullerne i bunden af den.

Nogen der har erfaringer med nogle af disse typer? Hvad er godt og hvad er skidt?

Hvoe finder jeg den originale løfter på nettet?
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
« Svar #3 Dato: September 22, 2007, 07:52:26 pm »
Jeg så den hos Enghave.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #4 Dato: September 22, 2007, 08:03:16 pm »

Hvoe finder jeg den originale løfter på nettet?
Jeg ved ikke om det måske er den der er nede i højre hjørne af denne side: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wpstp&pageid=8

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #5 Dato: September 22, 2007, 08:40:44 pm »
Jeg har den originale Suzuki og den er ganske fin til alt pånær hvis du skal have forhjulet af.

Den løfter nemlig under kaliberne (som skal af hvis forhjulet skal af).

Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.