Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg skal have en forhjulsløfter til mit kæreste eje. Jeg kan se at der findes forskellige typer at systemer der løfter forskellige steder på forgaflen. Den originale fra Suzuki ser ud som om der løfter på det lille beslag bagest og nedest på forgaflen. Andre bruger noger der ligner en slags gummiruller og endelig skulle der være én der løfter forgaflen fra hullerne i bunden af den.Nogen der har erfaringer med nogle af disse typer? Hvad er godt og hvad er skidt?
Citat fra: Trevize efter September 22, 2007, 02:01:16 pmJeg skal have en forhjulsløfter til mit kæreste eje. Jeg kan se at der findes forskellige typer at systemer der løfter forskellige steder på forgaflen. Den originale fra Suzuki ser ud som om der løfter på det lille beslag bagest og nedest på forgaflen. Andre bruger noger der ligner en slags gummiruller og endelig skulle der være én der løfter forgaflen fra hullerne i bunden af den.Nogen der har erfaringer med nogle af disse typer? Hvad er godt og hvad er skidt?Hvoe finder jeg den originale løfter på nettet?