For ikke så længe siden købte jeg en SV650s K6.
Kontaktede da IF da de jo har et samarbejde med suzuki.
Fik også et fornuftigt tilbud på forsikring af min nye mc.
De sender min et forsikringsbevis som jeg skal bruge til at omregister mc'en med. På dette bevis står der Reg nummer og Hvilken mc det er. (Sv650s)
Jeg modtager 1 uge senere så registreringsatesten. Kontrollere lige at alt er som det skal være. Og det var jo i orden det hele.
1 uge efter at jeg har modtage papirerne på mc'en har jeg stadig ikke hørt fra forsikringsselvskabet. Jeg ringer så til dem for at høre hvornår jeg modtager min police og opkrævning. De siger så at jeg har dem dagen efter. Efter 3 dage så ringer jeg og rykker for det endnu engang. Denne gang sker der så noget. 2 dage efter opkald nr 2. Modtager jeg så en police og opkrævning på forsikring af en SV1000S. Ringer med det samme til dem endnu engang. Oplyser dem at der er noget helt galt. Først fik jeg at vide at de fik alt deres info fra motorkontoret, så det var ikke dem der havde lavet en fejl. Der måtte jeg så fortælle dem at jeg sad med registreringsatesten, og der var ingen fejl på. Så kunne han lige pludselig godt at at det kun var en Sv650s.
Jeg får så at vide at han vil rette det og sende mig en ny police og opkrævning. 2 dage senere modtager jeg så endnu en police og opkrævning. Denne gang på en Sv650s....... MEN med en 996ccm motor!!!! Jeg ringer til dem endnu engang. Nu har jeg fået at vide at de vil rette fejlen igen. Så nu er jeg sku spændt på at se hvad jeg så få med posten næste gang.