Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
... eller Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen... Håber at pengene er godt givet ud!!! Anmeldelse følger når jeg får den retur
Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen...
glæder mig til at høre mere om det....har bestilt tid i det nye år og ved ikke helt om det skal være pipercross filter kunne godt tænke mig at høre før jeg beslutter mig..hvor i landet er du... måske jeg kunne se og høre den live
Håber du bliver glad for det du får lavet på dit SVin Jeg fik selv Pc III usb dobbelt-mapping, og Pipercross Stage 2 på i starten af året .. Og tro mig jeg kunne mærke det med det samme da jeg kørte hjem Fåååååkkkkk den havde fået smæk på den gik på bag hjul ved 70 og det var jeg ikke lige forberedt på
Citat fra: skurkenfradallas efter September 18, 2007, 05:44:32 pmJeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen... Skulle iridium tændrør give noget?Hygge
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i
Citat fra: amagerdk efter September 20, 2007, 09:00:18 amjeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i Hey AmagerSkal du have skiftet dit luftfilter også, og i såfald til hvad?Lad mig lige høre hvordan SVinet har det efter oprationen!
Citat fra: amagerdk efter September 20, 2007, 09:00:18 amjeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i Hvilken en model?
Citat fra: Jesper Jensen efter September 20, 2007, 10:44:04 amCitat fra: amagerdk efter September 20, 2007, 09:00:18 amjeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i Hvilken en model?Leon Reference 1.9 TDI PD 105 HK med sportspakke, sportsundervog, metallak og alufælge