Forfatter Emne: Knækkede bolte. del 2  (Læst 2117 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse1982

• Sandt SVin
Knækkede bolte. del 2
« Dato: September 14, 2007, 12:39:22 pm »
I en tidligere tråd skrev jeg om at jeg var så uheldig at knække 2 bolte fra udstødningen og ind i topstykket. Det endte med at jeg afleveret sv'en hos mekanikeren. Han har så lige ringe og fortalt at han desværre ikke kan få de bolte ud. Han har prøve at varme, svejse osv.

Så nu er han nødt til at tage topstykket af og få den fræset ud. Så nu håber jeg bare at dette kan gøre det. For det er sku da surt at der er så mange problemer over at skulle skifte en udstødning. :cry:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Grand Danois

• Sandt SVin
Re: Knækkede bolte. del 2
« Svar #1 Dato: September 14, 2007, 12:45:50 pm »
nøøøøj det er træls.... men kan han heller ikke bore dem ud  :huh: 

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: September 14, 2007, 01:09:07 pm »

GD
Sikkert nok, men ikke mens topstykket sidder på mc'en  :(
Det er rigtig r.. og bore bolte ud, og som mekker duer det altså ikke og sidde med en håndholdt boremaskine, der måske smutter for een = måske nyt topstykke. Den blir svær at drive hjem hos kunden, der selvfølgelig vil sige : hvorfor afmonterede du ikke bare topstykket og borede med en stationær boremaskine :?:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: September 14, 2007, 03:20:09 pm »

GD
Sikkert nok, men ikke mens topstykket sidder på mc'en  :(
Det er rigtig r.. og bore bolte ud, og som mekker duer det altså ikke og sidde med en håndholdt boremaskine, der måske smutter for een = måske nyt topstykke. Den blir svær at drive hjem hos kunden, der selvfølgelig vil sige : hvorfor afmonterede du ikke bare topstykket og borede med en stationær boremaskine :?:

Ja det har du jo fuldstændig ret i...  :oops:

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: September 15, 2007, 08:55:31 am »
Glæder mig bare til han er færdig så jeg kan komme ud og prøve min nye sv. Det skete jo dagen efter at jeg havde hentede den.  :? Heldigvis har jeg så haft yamahaen at køre på.
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)