Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er jo en syg syg tosse fundet af en syg syg skurk...
Jeg leder da efter ligesindede Britney fans lige som mig selv Det var da derfor jeg stod omme bag baren til SVinefesten og pillede ved Jukebox'en hele tiden - altså for at finde nogle sange med Britney! Fandt desværre kun Guns N Roses, Disturbed, Johnny Cash og Volbeat..... Øv øv øv
Citat fra: skurkenfradallas efter September 12, 2007, 07:15:59 pmJeg leder da efter ligesindede Britney fans lige som mig selv Det var da derfor jeg stod omme bag baren til SVinefesten og pillede ved Jukebox'en hele tiden - altså for at finde nogle sange med Britney! Fandt desværre kun Guns N Roses, Disturbed, Johnny Cash og Volbeat..... Øv øv øv Kan osse godt huske du var rimlig desperat efter at høre hende....
Citat fra: Nick efter September 12, 2007, 09:00:44 pmCitat fra: skurkenfradallas efter September 12, 2007, 07:15:59 pmJeg leder da efter ligesindede Britney fans lige som mig selv Det var da derfor jeg stod omme bag baren til SVinefesten og pillede ved Jukebox'en hele tiden - altså for at finde nogle sange med Britney! Fandt desværre kun Guns N Roses, Disturbed, Johnny Cash og Volbeat..... Øv øv øv Kan osse godt huske du var rimlig desperat efter at høre hende.... kan du huske noget????