Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg søger en heldragt, men er faktisk rigtig i tvivl om hvad mærke jeg skal gå efter... Nogen der har nogle ideer hvor jeg selvfølgelig ikke bliver flået helt sindsygt i pris...
Læder eller gummi?
Citat fra: Majse efter September 12, 2007, 01:44:22 pmJeg søger en heldragt, men er faktisk rigtig i tvivl om hvad mærke jeg skal gå efter... Nogen der har nogle ideer hvor jeg selvfølgelig ikke bliver flået helt sindsygt i pris... Auf eBay oder Louis gekiggen Dainese, IXS, Spyke, Vanucci, Kushitani, Büse, AXO, Arlen Ness, Berik, Held, AlpineStars, sårn en som Alex har osv
... sårn en som Alex har osv
Citat fra: NielSV650 efter September 12, 2007, 02:33:53 pm... sårn en som Alex har osv Puuuha - Alex's dragt går da i stykker hele tiden !?Jeg har en sort Swift dragt som jeg er rimelig tilfreds med. Har dog ikke prøvet den mod asfalten endnu.
Citat fra: Nikolaj efter September 12, 2007, 06:08:50 pmCitat fra: NielSV650 efter September 12, 2007, 02:33:53 pm... sårn en som Alex har osv Puuuha - Alex's dragt går da i stykker hele tiden !?Jeg har en sort Swift dragt som jeg er rimelig tilfreds med. Har dog ikke prøvet den mod asfalten endnu.Købt hvorhenne og hvad kostede den.... jeg vil nemlig have en hel sort dragt... det slanker jo så godt... ( ikke at jeg behøver se slankere ud... ) men en sort dragt passer sgu til alle cykler.... må jo godt se lidt godt ud sammen...