Forfatter Emne: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?  (Læst 6576 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #15 Dato: September 25, 2007, 11:50:38 am »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Skulle jeg trække det på en "orange" fælg :angel:Som du kommer med løs, så ville det koste en hund med afbalancering
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #16 Dato: September 25, 2007, 12:18:03 pm »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Skulle jeg trække det på en "orange" fælg :angel:Som du kommer med løs, så ville det koste en hund med afbalancering

Hvad så hvis jeg ikke selv tager fælgen af cyklen???
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #17 Dato: September 25, 2007, 12:45:16 pm »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Skulle jeg trække det på en "orange" fælg :angel:Som du kommer med løs, så ville det koste en hund med afbalancering

Hvad så hvis jeg ikke selv tager fælgen af cyklen???
Hos mig ville det koste en hund ekstra.
De fleste værksteder de går fra fast pris til time pris hvis de skal af/montere hjul på mc'en.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #18 Dato: September 25, 2007, 01:10:00 pm »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Skulle jeg trække det på en "orange" fælg :angel:Som du kommer med løs, så ville det koste en hund med afbalancering

Hvad så hvis jeg ikke selv tager fælgen af cyklen???
Hos mig ville det koste en hund ekstra.
De fleste værksteder de går fra fast pris til time pris hvis de skal af/montere hjul på mc'en.

Det er sku en kanonpris... for en hund ekstra gad jeg sku ikke engang selv tage hjulet af.....

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #19 Dato: September 26, 2007, 08:13:52 pm »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Så vidt jeg husker bor du i Århus, hvis det ikke er helt forkert, så prøv at tag en snak med Ronnie (http://daekskiftaarhus.dk/) - han er hjælpeadmin på MCG.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Nyt bagdæk, skal jeg også have fordæk?
« Svar #20 Dato: September 26, 2007, 08:19:43 pm »
Endelig kom dækket. Så skal jeg bare have det sat på. Hvad er en rimelig pris for det? Både "orange" og hvidt?
Så vidt jeg husker bor du i Århus, hvis det ikke er helt forkert, så prøv at tag en snak med Ronnie (http://daekskiftaarhus.dk/) - han er hjælpeadmin på MCG.

Hygge

Har snakket med ham. Men skulle lige høre om prisen var god nok....

Dog er jeg blevet tilbudt det til samme pris ved en forhandler, dog er det noget nemmere, at få gjort om aftenen ved Ronnie og Peter.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet