Forfatter Emne: DynoKit !! (rockerborgen)  (Læst 30345 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #75 Dato: Juli 07, 2005, 08:39:07 am »
Citat fra: kashhh
Citat fra: ole s
hej det var hyggeligt at møde nogle flere sv tosser, det er bare ikke sjovt at arbejde når bongers og ole sidder og spiser god mad mens de 2 slaver (pwee og mig) måtte arbejde. :lol:


 Ole S


Bongers: jeg så dig lige efter rundkørslen i Fredensborg.. skulle hente varer hos en kunde..
Da min bil er en kæmpe sort presseningsbil og mig bag rattet med mine gansta´h solebriller, så vækker jeg en del opmærksomhed.. Det gjorde jeg ihvertfald der idag..
Det startede med at en politibil standsede mig og sagde at jeg ikke måtte køre denne vej, da de skulle til at spære lortet af.. jeg kastede et håndtegn ud af vinduet og sagde at jeg har en ærinde der!  :twisted:
så da de sagde slap mig forbi, så ga jeg den lidt gas på en grusvej på vej til kunden.. og efter 3-4 min hang der en helikopter overhoved på mig i ca. 40-50 meters højde.. Damn..  :shock:  Viste ikke om jeg skulle kaste mig under bilen og gemme mig, i tilfælde at de skulle skyde mig   :o

Alt endte jo godt.. ligesom en typisk amerikansk hollywood film  :wink:



Ude mærket røverhistorie  :P  :P  holdkæft hvor var der meget politi - den gamle var indsatsleder ”Safehouse” – midtideligere sikkerheds område, hvor de ville bringe Bush hen, hvis der skete noget (Der var to krav til stedet.. det skulle kunne modstå granater – og det skulle være muligt at skide på alt i alle retninger inden for 600 meter :|  :| )

... så jeg var der for at se på panteret biler, skydere og  agenter  8)  8)  8)  meget hyggeligt... men misset dig - og det er jo ikke første gang.. men vil holde øje med dig...

og vi må snart se at få kørt lidt… og en helt masse håndtegn.... :wink:  :wink:

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #76 Dato: Juli 15, 2005, 01:45:07 am »
Ahhhhh endelig tilbage i dk igen! Alanya var fandeme for varmt til mig!!

Har nu haft lejlighed til at teste cyklen ordentligt igennem efter besøget på rockerborgen. Den kører MEGET bedre nu, dog med et lille "men". Godt solidt, jævnt træk over hele linien, og det filter dér - Fuck det larmer når den får fuld hane. Nice  :twisted:

Det lille "men" er en ustabil tomgang. Har som sagt justeret den ned til 1500 rpm, og den står også stabilt i starten, men efter ca 20 min kørsel (bykørsel og i 2 tilfælde), bliver tomgangen ustabil. Bremser jeg kraftigt ned hen til et kryds, går motoren i nogle tilfælde ud (og ja jeg har trukket koblingen :wink: )
Andre gange daler omdrejningerne bare kraftigt til omkring 900 rpm, og stiger så igen til ca 1200 rpm, når jeg har holdt stille lidt...

Motorgangen føles lidt som hvis man bremser helt op, uden at trække koblingen.
Vi havde choker-kablet af, og jeg kan efterfølgende ikke trække chokeren helt i bund, som jeg kunne før. Måske kan det være det der driller??
Sker som sagt først efter et stykke tid, hvor motoren er varm og burde være mere stabil.

Any ideas??
Sort SV650SK1

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #77 Dato: Juli 15, 2005, 07:59:04 am »
Jeg har tænkt lidt på om i fik sat de store fjedre i, da i samlet cyklen… jeg fandt de gamle der hjemme… og hvis du stadig har nogle fjeder i sættet – kunne det godt være at du skulle komme fordi igen..

Og vel kommen hjem fra ferie..

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #78 Dato: Juli 15, 2005, 08:51:11 am »
Det lyder meget HELT sikkert et choker problem, måske sidder kablet i klemme ? hiv luftkassen af og kig ? Eller måske en tur på rockerborgen...??
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #79 Dato: Juli 15, 2005, 09:13:34 am »
Pwee --> hra du rette nummeret på pakningen, inden i guider ??

og havde regnet med at havde set dig i buddinge i tirsdags  :cry:  :cry:

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #80 Dato: Juli 15, 2005, 11:26:37 am »
11482-19F00  ??? hvad skulle den hedde.

Tirsdag, tja, der kom en venlig mand og gravde ½delen op af min have, satte visse krav til mine evner, til at håndtere en skovl, så det bliver på næste tirsdag ?? hvis du er klar.
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #81 Dato: Juli 15, 2005, 11:44:40 am »
Citat fra: PWEE
11482-19F00  ??? hvad skulle den hedde.

Tirsdag, tja, der kom en venlig mand og gravde ½delen op af min have, satte visse krav til mine evner, til at håndtere en skovl, så det bliver på næste tirsdag ?? hvis du er klar.


Tror den hedder 19482-19F00 !! men har en 11482-19F00 til salg  :cry:  :cry:

OK - farAgner har ellers en rendegraver, men han er ikke skide skarp til at grave... Så det skulle du havde nævnt noget før... (manden har jeg alt ting - dog minus en skrue trækker der ikke kværner de små messing skruer  :x  :x  :x )

jeg er også på næste tirsdag... Så se ses vi der  :wink:  :wink:

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #82 Dato: Juli 15, 2005, 11:58:59 am »
Bongers --> De store fjedre er helt sikkert monteret. Korrekt mht. pakningen. Ole S sagde den skulle hedde 19482-19F00

PWEE --> Prøver at hive luftfilterkassen af og kigge så. Det burde jeg kunne klare (?)  :D
Sort SV650SK1

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #83 Dato: Juli 15, 2005, 12:02:28 pm »
Ellers må du ringe... vi skal nok få den ordnet  :wink:

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #84 Dato: Juli 15, 2005, 12:23:03 pm »
Ellers kigger du bare forbi........
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #85 Dato: Juli 15, 2005, 12:38:40 pm »
Oki :) Jeg prøver selv en gang her i eftermiddag...
Sort SV650SK1

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #86 Dato: Juli 17, 2005, 05:57:23 pm »
Har vist fundt problemet nu. Karburatoren (eller hvad det nu er) sidder ikke fast på den forreste cylinder. Den ligger bare og hviler oven på gummipakningen. Det er dernede hvor I brugte den ekstra lange skruetrækker for at komme til... Sikkert ret simpelt at få på igen - hvis man har så lang en skruetrækker :!:  :!:
Håber jeg kan få en i silvan i morgen...
Sort SV650SK1

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #87 Dato: Juli 17, 2005, 06:32:57 pm »
Hvis du ikke kan finde en så må du lige skrive så kommer jeg lige forbi og ordner det.

 Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #88 Dato: Juli 17, 2005, 06:36:52 pm »
Hvem var dog den torsk, der samlede den cykel igen? :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #89 Dato: Juli 17, 2005, 06:52:13 pm »
Det var hvert faldt ikke dig ole, du spiste jo kun mens du var der :lol:

 Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.