Forfatter Emne: DynoKit !! (rockerborgen)  (Læst 30371 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #60 Dato: Juli 04, 2005, 01:59:38 pm »
Jo tak, det vil dælme være luksus.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #61 Dato: Juli 04, 2005, 02:21:50 pm »
Din far må altså også godt fikse noget værktøj !!! var det ikke lidt tyndt sidste gang !! :P
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #62 Dato: Juli 04, 2005, 03:03:24 pm »
OLE --> du skal være velkommen

Pwee --> ikke mere brok  :twisted:  :evil:  :twisted: manden har en svensknøgle - endda en af de store - hvad mere kan man ønske sig!!!! Måske at man rent faktisk kunne finde det man mangler  :?  :?

Og hvis du ikke stopper - henter jeg damen fra nr 19 - og får hende til at pryle dig....

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #63 Dato: Juli 04, 2005, 06:37:44 pm »
Citat fra: Bongers
Jeg skulle spørge fra mor-anny om der var nogen der skal havde aftensmad tirsdag ??   :P  :P


Erhm.. Jow, jeg kommer sgu også forbi.. øhm.. skal lige ha sat et sæt blinklys mere på..  :roll:                                                           :lol:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #64 Dato: Juli 04, 2005, 08:59:07 pm »
Citat fra: kashhh
Citat fra: Bongers
Jeg skulle spørge fra mor-anny om der var nogen der skal havde aftensmad tirsdag ??   :P  :P


Erhm.. Jow, jeg kommer sgu også forbi.. øhm.. skal lige ha sat et sæt blinklys mere på..  :roll:                                                           :lol:


kom endelig... Skal du have noget at spise ?? (jeg køre direkte fra work - så jeg kan ikke tage dig med!!)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #65 Dato: Juli 05, 2005, 11:01:12 pm »
Det var dælme hyggeligt at møde jer.. Jeg ser gerne på næste gang, I skal lave motorcykler :D
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #66 Dato: Juli 05, 2005, 11:37:51 pm »
og i lige måde vil jeg så tilføje... Ser frem til næste etape. Der er sgu en del mere liv i cyklen nu. Dejligt  :D
Sort SV650SK1

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #67 Dato: Juli 06, 2005, 07:46:30 am »
JA - der var sku hyggeligt..

Oxygen --> god tur, og få dig et nyt fordæk  :wink:

min kobling er blevet meget stram (der er ingen fri gang i den) den var næsten det samme på Oxygen cykel   :?  :?   hvor meget fragang har i andre i jeres kobling ??

(ved godt jeg kan juster det  :o )

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #68 Dato: Juli 06, 2005, 09:43:32 am »
Prøv dig frem, først med indstillingen for oven ved håndtag - derefter det lidt mere grove ved motor, hvis det ikke virker.

Tak Ole  :lol:  lige over, håber du fandt Rådhuspladsen, mens jeg stod derhjemme og hældte vand ud af skoen - GOD tur de næste par uger.
 :P
//Per
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #69 Dato: Juli 06, 2005, 10:04:52 am »
Turen gik fint. Synes cyklen føltes som den plejer, men der skal helt sikkert nye dæk på så snart jeg er tilbage fra ferie :!: :!:  

Jeg har ikke noget at udsætte på min kobling, men mit gashåndtag føles meget anderledes (stramt), og så tager gassen ved, ved det mindste ryk. Det har måske noget at gøre med de dele vi har skiftet??

Tomgangen står også meget højt. Kørte med ca. 3000 omdr. da jeg kørte fra motorvejen og holdte stille  :shock:  Har justeret den ned på tomgangsskruen, til ca 1500 omdr. Skruede jeg mere ned blev den ustabil. Det var igår da den var varm. Håber lige jeg kan nå at tage en tur i dag, inden jeg skal afsted...
Sort SV650SK1

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #70 Dato: Juli 06, 2005, 01:57:43 pm »
PWEE: Jep, det var temmelig nemt, at finde derind.. Jeg skulle stort set ikke dreje :) Jeg tænkte godt nok: "Hold da op, han må fryse" da jeg kørte bag dig...

Oxygen: At den reagerer mere på gassen hænger nok bare sammen med gasgablet har været af, og nu har mindre slup end før.. Det er kun rart efter min mening.. Den lyder dælme fint nu  :D

Nogen, der har et billigt jet-kit til salg? :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #71 Dato: Juli 06, 2005, 03:00:29 pm »
Citat fra: kashhh
Citat fra: Bongers
Jeg skulle spørge fra mor-anny om der var nogen der skal havde aftensmad tirsdag ??   :P  :P


Erhm.. Jow, jeg kommer sgu også forbi.. øhm.. skal lige ha sat et sæt blinklys mere på..  :roll:                                                           :lol:



Kashhhh: Jeg så dig slet ikke!!!! hvilken bil køre du i (ved kun det er en kasse)?? men, jo det var mig... der lige var en om vej - Skulle lige trykke hånden på han Bush  :wink:  :wink:

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #72 Dato: Juli 06, 2005, 07:36:59 pm »
hej det var hyggeligt at møde nogle flere sv tosser, det er bare ikke sjovt at arbejde når bongers og ole sidder og spiser god mad mens de 2 slaver (pwee og mig) måtte arbejde. :lol:


 Ole S
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #73 Dato: Juli 06, 2005, 09:34:15 pm »
Citat fra: ole s
hej det var hyggeligt at møde nogle flere sv tosser, det er bare ikke sjovt at arbejde når bongers og ole sidder og spiser god mad mens de 2 slaver (pwee og mig) måtte arbejde. :lol:


 Ole S


Ole.. Jeg kom jo ikke, og der skulle vist nok ha været en portion mad til mig også, som mor-Anny lavede..
Det kan være at har Bongers og Ole har spist det selv og sagt at der ikke var nok til flere  :lol:

Bongers: jeg så dig lige efter rundkørslen i Fredensborg.. skulle hente varer hos en kunde..
Da min bil er en kæmpe sort presseningsbil og mig bag rattet med mine gansta´h solebriller, så vækker jeg en del opmærksomhed.. Det gjorde jeg ihvertfald der idag..
Det startede med at en politibil standsede mig og sagde at jeg ikke måtte køre denne vej, da de skulle til at spære lortet af.. jeg kastede et håndtegn ud af vinduet og sagde at jeg har en ærinde der!  :twisted:
så da de sagde slap mig forbi, så ga jeg den lidt gas på en grusvej på vej til kunden.. og efter 3-4 min hang der en helikopter overhoved på mig i ca. 40-50 meters højde.. Damn..  :shock:  Viste ikke om jeg skulle kaste mig under bilen og gemme mig, i tilfælde at de skulle skyde mig   :o

Alt endte jo godt.. ligesom en typisk amerikansk hollywood film  :wink:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #74 Dato: Juli 07, 2005, 08:11:11 am »
Citat fra: ole s
hej det var hyggeligt at møde nogle flere sv tosser, det er bare ikke sjovt at arbejde når bongers og ole sidder og spiser god mad mens de 2 slaver (pwee og mig) måtte arbejde. :lol:


 Ole S


hummmmm - da jeg kom ud....  havde i vist fundet øllerne  :o  :o

men tak for arbejdet guttet  :P  :P  :P