hej det var hyggeligt at møde nogle flere sv tosser, det er bare ikke sjovt at arbejde når bongers og ole sidder og spiser god mad mens de 2 slaver (pwee og mig) måtte arbejde.
Ole S
Ole.. Jeg kom jo ikke, og der skulle vist nok ha været en portion mad til mig også, som mor-Anny lavede..
Det kan være at har Bongers og Ole har spist det selv og sagt at der ikke var nok til flere
Bongers: jeg så dig lige efter rundkørslen i Fredensborg.. skulle hente varer hos en kunde..
Da min bil er en kæmpe sort presseningsbil og mig bag rattet med mine gansta´h solebriller, så vækker jeg en del opmærksomhed.. Det gjorde jeg ihvertfald der idag..
Det startede med at en politibil standsede mig og sagde at jeg ikke måtte køre denne vej, da de skulle til at spære lortet af.. jeg kastede et håndtegn ud af vinduet og sagde at jeg har en ærinde der!
så da de sagde slap mig forbi, så ga jeg den lidt gas på en grusvej på vej til kunden.. og efter 3-4 min hang der en helikopter overhoved på mig i ca. 40-50 meters højde.. Damn..
Viste ikke om jeg skulle kaste mig under bilen og gemme mig, i tilfælde at de skulle skyde mig
Alt endte jo godt.. ligesom en typisk amerikansk hollywood film