Forfatter Emne: Føler for HYGGE POKKER  (Læst 5346 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

M.P.

• Scooterfjæs
  • *
Føler for HYGGE POKKER
« Dato: September 07, 2007, 12:41:46 pm »
Halløj SV´er

Først og fremmest tak for sidst til festen hos os i glostrup, det var en super fed aften/nat. :respekt:

Jeg har lagt en føler ud vedr. hvem der kunne være friske på noget hygge poker, hos Morgenhård i Glostrup, så hvis der er nogle af jer gutter og gutinder, er spændt op til en gang kort-spil, så har jeg lagt en tråd på vores hjemmeside under følgende link= http://www.morgenhaard-mc.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=795

Håber desuden vi ses den 15/9 til Efterårs Festen :afro:

Mvh Martin (på prøve med lem)

Benjii

• Roadracer
Re: Føler for HYGGE POKKER
« Svar #1 Dato: September 14, 2007, 12:31:46 pm »
Ja kom frisk.. jeg har personligt meldt mig som Juhu pige.. :shock: eller hvad man nu kalder de pigebørn som render rundt under spillet og distrahere spillerne  :twisted: ( eller måske bringer held??!!  :wink:)
Jeg vil også gerne spille med hvis nogen har tålmodighed til at lære mig spillet .. jeg kæmper jo stadigvæk med reglerne til FISK  :shock: :oops:

Så hvis vi kan samle en flok til en hygge aften hvor vi alle kan være med - så vil jeg gerne stå for noget mad til os.

Vi finder en dato når vi finder ud af hvor stor intressen er eller ikke er måske?  :( 

når vi ikke gider poker mere - eller for dem som heller ikke kan finde ud af poker så kan vi jo også tæve hinanden i dart - bordfodbold - eller pool ( ingen af delene er noget jeg er god til ... men i skal jo også have en i kan vinde over  :lol: )
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Benjii

• Roadracer
« Svar #2 Dato: September 14, 2007, 12:34:48 pm »
Tænkte på ... man kunne også lave det som en total poker - irsk kaffe - god whisky og cigar aften?!
Herrende i jakkesæt og os tøsepiger i lange kjoler og opskruet. ... :shock:  :oops:

MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

MiE (PiP)

• Plastikrocker
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
« Svar #3 Dato: September 14, 2007, 03:58:11 pm »
Uhhh... poker er altid sjovt....
Jeg er frisk  :mrgreen:
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #4 Dato: September 14, 2007, 06:10:39 pm »
Tænkte på ... man kunne også lave det som en total poker - irsk kaffe - god whisky og cigar aften?!
Herrende i jakkesæt og os tøsepiger i lange kjoler og opskruet. ... :shock:  :oops:

anytime anywhere dog vil jeg foretrække hvis jeg bare kan hænge i baren og komme med infame udfald mod taberne, istedet for at miste mine sugekortpenge :loser:

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #5 Dato: September 14, 2007, 07:51:25 pm »
NYG har så ret...

Tid, pris og type?? Kan jeg, så kommer jeg da gerne og stjæler jeres penge... Hvis jeg kan. (Noget skal jo betale broen ;-)
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: September 15, 2007, 11:17:55 am »

anytime anywhere dog vil jeg foretrække hvis jeg bare kan hænge i baren og komme med infame udfald mod taberne, istedet for at miste mine sugekortpenge :loser:
X 2, jeg er også klart bedre til at hænge ud i baren  :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

M.P.

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #7 Dato: September 21, 2007, 11:26:50 am »
 :afro: Det ville bliver noget moderat alá Texas Hold´em No limit, Turnering, 200 i indskud + 1 sugeklip til huset, Unlimted re-buy  de første 4 level´s  og et add on i pausen mellem 4 og 5 level, 5000 i start chips, og præmie struktur bliver efter hvor mange der kommer, 10= 3 første, 20= 5 første. osv.

Hold øje på vores forum da der på fredag den 28/9 vil blive lagt datoer til afstemning op, så der bliver mulighed for at ramme flest muligt.

Og tak for sidst, til dem der var til efterårsfesten.....das war ganz spazz!! :whipped: