Forfatter Emne: Hvor skal jeg skære mine udstødninger?  (Læst 4763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Hvor skal jeg skære mine udstødninger?
« Svar #15 Dato: September 05, 2007, 08:00:13 pm »
Til Pling, Olfert og Sajmon, bare rolig, db-killerne var noget af det første der røg ud, det er billeder fra starten af sæsonen. Der er larm i dem, men ikke nok synes jeg.

Fedt lavet Luske, det var nøjagtigt som billede 1 jeg havde forestillet mig, og det ser egentligt ikke så tosset ud.

Klip,skær, sav !  :twisted:

Men den holdning, gav jeg vist allerede udtryk for til festen  :innocent:

Jeg synes afgjort at de korte potter, ser bedre ud, end de monstrøse rør, der også sælges.

Ja jeg ved jo du ville blive svært missundelig B2 :mrgreen: :mrgreen:, det var jo trods alt dig der kom på ideen. Vi snakkede om at det var for at få plads til blinklys, men så skal der skæres ca 17 cm af og så kommer den mere til at se ud som Luskes 2. billede og det er for meget.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Hvor skal jeg skære mine udstødninger?
« Svar #16 Dato: September 05, 2007, 08:16:24 pm »
Luske kan du ikke prøve om du kan skære potterne på mit billede nr. 2 (det der er taget bagfra) så de kommer ned glat med nummerpladen?
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hvor skal jeg skære mine udstødninger?
« Svar #17 Dato: September 05, 2007, 10:16:40 pm »
Luske kan du ikke prøve om du kan skære potterne på mit billede nr. 2 (det der er taget bagfra) så de kommer ned glat med nummerpladen?

desvære.. det er alt for svært.. da det billedet er taget skråt fra siden... eller noget..