Forfatter Emne: Endelig!!!  (Læst 2498 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Endelig!!!
« Dato: September 03, 2007, 08:19:25 pm »
 Så skete det endelig! Jeg har i dag fået monteret Yoshimura-potter, KN-filter og Powercommander på Kilosvinet. Og hvilken fryd! Det er jo en HELT anden maskine at køre på. Man kan slet ikke lade være med at gi den tæsk!!! Havde dog bestilt et Pipercross-filter, men de havde åbenbart misforstået det og givet mig et KN i stedet. Ved ikke hvor stor betydning det har, men larmer gør den i hvert fald. Nu skal jeg bare ha kørt 1000 km. og så skal den  rulles :twisted: Hvad er jeres mening ang. Pipercross imod KN? Hvad giver sådan en omgang, som den har fået af ekstra HK?

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Endelig!!!
« Svar #1 Dato: September 03, 2007, 09:26:39 pm »
Pipercross imod KN?

Jeg tror forskellen er ens :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Endelig!!!
« Svar #2 Dato: September 03, 2007, 09:38:08 pm »
Så skete det endelig! Jeg har i dag fået monteret Yoshimura-potter, KN-filter og Powercommander på Kilosvinet. Og hvilken fryd! Det er jo en HELT anden maskine at køre på. Man kan slet ikke lade være med at gi den tæsk!!! Havde dog bestilt et Pipercross-filter, men de havde åbenbart misforstået det og givet mig et KN i stedet. Ved ikke hvor stor betydning det har, men larmer gør den i hvert fald. Nu skal jeg bare ha kørt 1000 km. og så skal den  rulles :twisted: Hvad er jeres mening ang. Pipercross imod KN? Hvad giver sådan en omgang, som den har fået af ekstra HK?

hvorfor skal du lige køre 1000 km  ?

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Endelig!!!
« Svar #3 Dato: September 04, 2007, 04:11:09 pm »
har snakket med mr dyno.... om det samme.... hn sagde at pipercross var det der skulle monteres hvis jeg skulle have mest ud af ombygningen.... men det gir jo en del ekstra støj... pga af den afmonteret luftfilter låg
nu med yamaha fz1 2008

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Endelig!!!
« Svar #4 Dato: September 04, 2007, 07:28:39 pm »
Så skete det endelig! Jeg har i dag fået monteret Yoshimura-potter, KN-filter og Powercommander på Kilosvinet. Og hvilken fryd! Det er jo en HELT anden maskine at køre på. Man kan slet ikke lade være med at gi den tæsk!!! Havde dog bestilt et Pipercross-filter, men de havde åbenbart misforstået det og givet mig et KN i stedet. Ved ikke hvor stor betydning det har, men larmer gør den i hvert fald. Nu skal jeg bare ha kørt 1000 km. og så skal den  rulles :twisted: Hvad er jeres mening ang. Pipercross imod KN? Hvad giver sådan en omgang, som den har fået af ekstra HK?

hvorfor skal du lige køre 1000 km  ?


Fordi den skal køres til før de vil køre den helt op i det røde felt. Ved ikke om det betyder noget, but better safe than sorry :)

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Endelig!!!
« Svar #5 Dato: September 04, 2007, 07:30:01 pm »
har snakket med mr dyno.... om det samme.... hn sagde at pipercross var det der skulle monteres hvis jeg skulle have mest ud af ombygningen.... men det gir jo en del ekstra støj... pga af den afmonteret luftfilter låg

Ok. Synes at den larmer RIGELIGT nu, så det er måske meget godt at jeg har fået et KN-filter på...