Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: K efter September 06, 2007, 09:38:26 amJeg pillede stikkene af til ensretteren i går og ladede batteriet, så hvis jeg kommer hjem og den er afladet igen, så det vel noget andet end ensretteren??!!:-) hvis det ikke er afladet er der vel en sandsynlighed for det er den ik?? det kan vel ikke være nemmere for sådan en dummy som mig eller???Hvis du hiver stikket af bliver der slet ikke laddet vel ?Og det er vist samme resultat som en defekt ensretter vil jeg tro.
Jeg pillede stikkene af til ensretteren i går og ladede batteriet, så hvis jeg kommer hjem og den er afladet igen, så det vel noget andet end ensretteren??!!:-) hvis det ikke er afladet er der vel en sandsynlighed for det er den ik?? det kan vel ikke være nemmere for sådan en dummy som mig eller???
Citat fra: Nikolaj efter September 06, 2007, 09:47:18 amCitat fra: K efter September 06, 2007, 09:38:26 amJeg pillede stikkene af til ensretteren i går og ladede batteriet, så hvis jeg kommer hjem og den er afladet igen, så det vel noget andet end ensretteren??!!:-) hvis det ikke er afladet er der vel en sandsynlighed for det er den ik?? det kan vel ikke være nemmere for sådan en dummy som mig eller???Hvis du hiver stikket af bliver der slet ikke laddet vel ?Og det er vist samme resultat som en defekt ensretter vil jeg tro.LOL ja,..der bliver slet ikke ladet på dit batteri hvis du hiver ensretteren af.. (spændende og se om han når hjem inden den går i stå )Jeg tror bare du skal smide den på værksted og lade dem fikse den.. !
jeg tror nu ikke at han vil køre på den, bare lade den stå derhjemme for at se om det er en sløj forbindelse der aflader
Nej jeg kører ikke på den, det virker nemlig ikke umiddelbart som om det er når maskinen kører der er et problem, det er sgu når skidtet står stille!! Så jo Moolex du har fattet den
Så jo Moolex du har fattet den