Hey,
Vil blot fortælle om min aften igår..
HM og jeg er som nogle ved flyttet tilbage til min barndomsby her for nyeligt.
Igår aftes var jeg så forbi min gamle nabo - en opfindergut på 75+ med stor hang til MC'er..
Efter en lille catch-up over de sidste 5-6år hvor vi ikke har snakket sammen faldt snakken naturligvis på de kære MC'er
Magen til ildsjæl skal man godt nok lede længe efter og hvor var det bare fedt at sidde med en mand på 75+ (mener han er 78) og se
sort/hvid video fra 1957 hvor han kører roadracing på Roskilde-ringen på en gaaaaammel Vincent Comet 500 (mener jeg)
Manden er stadig aktiv MC-ist, dog er der lidt bøvl med benene efter +100 styrt, så han har bygget et valsesystem med en gammel vinkelsliber som kan få startet hans NSU'ere (som består af en "knallert", en gade MC, samt et banejern - alle fra 1959, i TIP-TOP stand..)
Manden har så meget fingerspitz-gefühl at han selv drejer knastaksler på hans drejebænk, laver selv nye tragte til kaburatorerne osv..
Jeg må indrømme at jeg var i super godt humør da jeg forlod den gamle røver - det er muligt at hus/have ikke er helt så rent osv, men for POKKER hvor han dog hygger sig (hans IT-evner ligger i øvrigt på samme niveau som hans MC-evner)
Flere af den slags!!
Pt. Han berettede at han rigtig gerne ville have kørt sidevogn dengang, men efter første tur var der aldrig nogle der ville køre med ham igen