Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Prøver at tage ilt og gas med hjem fra arbejde også se om jeg kan få dem fri.
Citat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 12:03:44 pmPrøver at tage ilt og gas med hjem fra arbejde også se om jeg kan få dem fri. Jeg kan se det for mig, benzintanken sidder direkte oven over så pas på Kan jeg anbefale en varmepistol ?
Citat fra: Kilosfau efter August 30, 2007, 12:34:42 pmCitat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 12:03:44 pmPrøver at tage ilt og gas med hjem fra arbejde også se om jeg kan få dem fri. Jeg kan se det for mig, benzintanken sidder direkte oven over så pas på Kan jeg anbefale en varmepistol ?Tror du at det er nok??
De vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag.
Citat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 05:54:09 pmDe vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag. Du skrev du havde adgang til ilt og gas - betyder det så også at du har adgang til noget svejseværk? For så kunne du jo svejse et lille stykke stål på tværs af skruen, så du kan få lidt mere moment.Hygge
Citat fra: Mads efter August 30, 2007, 07:49:41 pmCitat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 05:54:09 pmDe vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag. Du skrev du havde adgang til ilt og gas - betyder det så også at du har adgang til noget svejseværk? For så kunne du jo svejse et lille stykke stål på tværs af skruen, så du kan få lidt mere moment.HyggeDesværre har jeg ikke den mulighed. Men jeg køre den på værksted lørdag også vil han kigge på den mandag. Men fuck det bliver ikke en sjov tur. Den lyder ikke godt når der ingen udstødning er på. Heldigvis skal jeg kun køre 5km for at komme derud.
Citat fra: lsp_dk efter August 31, 2007, 08:29:38 amCitat fra: Mads efter August 30, 2007, 07:49:41 pmCitat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 05:54:09 pmDe vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag. Du skrev du havde adgang til ilt og gas - betyder det så også at du har adgang til noget svejseværk? For så kunne du jo svejse et lille stykke stål på tværs af skruen, så du kan få lidt mere moment.HyggeDesværre har jeg ikke den mulighed. Men jeg køre den på værksted lørdag også vil han kigge på den mandag. Men fuck det bliver ikke en sjov tur. Den lyder ikke godt når der ingen udstødning er på. Heldigvis skal jeg kun køre 5km for at komme derud. Pas på din forskærm hvs du kører uden forrør
Har du prøvet med WD40?? Lad det stå at trække og giv dem flere omgange. Det hjælper nogle gange
Citat fra: teamupsidedown efter August 31, 2007, 08:59:18 amCitat fra: lsp_dk efter August 31, 2007, 08:29:38 amCitat fra: Mads efter August 30, 2007, 07:49:41 pmCitat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 05:54:09 pmDe vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag. Du skrev du havde adgang til ilt og gas - betyder det så også at du har adgang til noget svejseværk? For så kunne du jo svejse et lille stykke stål på tværs af skruen, så du kan få lidt mere moment.HyggeDesværre har jeg ikke den mulighed. Men jeg køre den på værksted lørdag også vil han kigge på den mandag. Men fuck det bliver ikke en sjov tur. Den lyder ikke godt når der ingen udstødning er på. Heldigvis skal jeg kun køre 5km for at komme derud. Pas på din forskærm hvs du kører uden forrør Kan der ske noget ved at køre sådan???
Citat fra: lsp_dk efter August 31, 2007, 09:03:50 amCitat fra: teamupsidedown efter August 31, 2007, 08:59:18 amCitat fra: lsp_dk efter August 31, 2007, 08:29:38 amCitat fra: Mads efter August 30, 2007, 07:49:41 pmCitat fra: lsp_dk efter August 30, 2007, 05:54:09 pmDe vil sku stadig ikke ud. Så jeg må desværre opgive. Den kommer på værksted på mandag. Du skrev du havde adgang til ilt og gas - betyder det så også at du har adgang til noget svejseværk? For så kunne du jo svejse et lille stykke stål på tværs af skruen, så du kan få lidt mere moment.HyggeDesværre har jeg ikke den mulighed. Men jeg køre den på værksted lørdag også vil han kigge på den mandag. Men fuck det bliver ikke en sjov tur. Den lyder ikke godt når der ingen udstødning er på. Heldigvis skal jeg kun køre 5km for at komme derud. Pas på din forskærm hvs du kører uden forrør Kan der ske noget ved at køre sådan???Der kommer jo nok lidt gnister/varme ud når du ikke har noget forrør på