Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Her kan i se hvor klodserne, det ser squ ikke særligt pænt ud
Nej, om akslen er smurt eller ej gør ingen forskel, værkstedet bruger deres egen aksel og på afvejningsstativet sidder der lejer som akslen kan dreje på.
Er der ikke noget med at der sidder et mærke på dækket som skal sidde ud for ventilen når det monteres?Det skulle opveje vægtforskellen der hvor ventilen sidder...
Citat fra: René T efter August 29, 2007, 03:58:26 pmEr der ikke noget med at der sidder et mærke på dækket som skal sidde ud for ventilen når det monteres?Det skulle opveje vægtforskellen der hvor ventilen sidder... Korrekt.. De fleste dæk har et mærke der indikerer det "letteste" sted på dækket.. dvs når man monterer dækket, finder man først ud af hvor fælgen er tungest.. (det er ikke nødvendigvis hvor ventilen er) der hvor den er tungest, placerer man dækmærket udfor, når man monterer dækket.. det gør at man ikke skal bruge unødigt meget bly.(mht dit billede, havde jeg nok valgt at sætte nogle af klodserne på den anden side, så de var fordelt lidt. evt mal dem over med en sort tusch )
Citat fra: René T efter August 29, 2007, 03:58:26 pmEr der ikke noget med at der sidder et mærke på dækket som skal sidde ud for ventilen når det monteres?Det skulle opveje vægtforskellen der hvor ventilen sidder... Det gør der på mange dæk, men det ender mange gange med at man må dreje dækket på fælgen alligevel for at undgå så mange vægtklodser
Citat fra: teamupsidedown efter August 30, 2007, 07:28:20 amCitat fra: René T efter August 29, 2007, 03:58:26 pmEr der ikke noget med at der sidder et mærke på dækket som skal sidde ud for ventilen når det monteres?Det skulle opveje vægtforskellen der hvor ventilen sidder... Det gør der på mange dæk, men det ender mange gange med at man må dreje dækket på fælgen alligevel for at undgå så mange vægtklodserHe-he... uanset hvordan jeg vender og drejer mit fordæk, bedste resultat : 50g de har dog næsten samme farve som fælgen, så skidt pyt Lortefælg
Jeg får hjulet tilbage i eftermiddag fra superdæk, de har en rigtig afbalancerings maskin til MC hjul
Citat fra: Michael N efter August 30, 2007, 12:15:54 pmJeg får hjulet tilbage i eftermiddag fra superdæk, de har en rigtig afbalancerings maskin til MC hjulHvordan ser sådan en maskine ud ?