Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det samme gør min. Jeg købte en sportsudstødning og problemet var løst.
Jeg har købt en ny SV1000 SK4, som nu har gået ca. 300 km.I området omkring 3.000 omdrejninger kommer der en tikkelyd oveni motorens normale lyd. Det er ikke altid den er der, men desværre for det meste Er der nogen der har samme oplevelse og som ved hvad det skyldes?
Det er sikkert knastkæden, der rasler.. Du har købt en Suzuki - lev med det
Jeg købte en sportsudstødning og problemet var løst.
Citat fra: Lars LJeg købte en sportsudstødning og problemet var løst. Det er sq da fordi den larmer så meget at man ikke kan høre motoren mere (eller mislydene)
Citat fra: Ole HansenDet er sikkert knastkæden, der rasler.. Du har købt en Suzuki - lev med det Knastkæderaslen er noget der hører Honda til (CB'erne) Det var derfor jeg skiftede til Suzuki i 85 Olfert
Citat fra: OlfertCitat fra: Ole HansenDet er sikkert knastkæden, der rasler.. Du har købt en Suzuki - lev med det Knastkæderaslen er noget der hører Honda til (CB'erne) Det var derfor jeg skiftede til Suzuki i 85 Olfertahh.. det er ikke helt rigtigt Olfert... Det var vist sekundær trækket der var storrasler på de gamle CB'ere... Det på min kunne vist overdøve enhver knastkædelarm.