Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: lsp_dk efter December 19, 2007, 09:26:33 pmSå fik jeg afkortet potten. Her er lige et enkelt billede der kommer nogle bedre når jeg er færdig. Nice Glæd dig til lyden
Så fik jeg afkortet potten. Her er lige et enkelt billede der kommer nogle bedre når jeg er færdig.
Glæder mig til at høre den, går selv med afkortningstanker.SørenG
kunne godt være lidt mere bulder i længere tid...
Hvor lang er potten efter du har skåret af den??
Citat fra: Martin H efter December 30, 2007, 11:17:42 pmHvor lang er potten efter du har skåret af den??Har ikke lige fået taget et præsis mål... Men det kan jeg da lige gøre senere i dag ....
Citat fra: lsp_dk efter December 31, 2007, 10:15:08 amCitat fra: Martin H efter December 30, 2007, 11:17:42 pmHvor lang er potten efter du har skåret af den??Har ikke lige fået taget et præsis mål... Men det kan jeg da lige gøre senere i dag ....Det kunne være fedt, tror nemlig så jeg skal have skåret lidt i min Yoshi potte.
Citat fra: Martin H efter December 31, 2007, 11:31:03 amCitat fra: lsp_dk efter December 31, 2007, 10:15:08 amCitat fra: Martin H efter December 30, 2007, 11:17:42 pmHvor lang er potten efter du har skåret af den??Har ikke lige fået taget et præsis mål... Men det kan jeg da lige gøre senere i dag ....Det kunne være fedt, tror nemlig så jeg skal have skåret lidt i min Yoshi potte. den er 35cm lang