Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det disse???? (Se under post'en)Omkring 50% af dem jeg kender som har denne model har problemer med dem. Enten går enkelte eller alle dioderne ud eller også kommer der fugt inde i glasset. Muligvis har de to ting noget med hinanden at gøre?!Det er altså bare for ringe!!! De er jo pisse dyre...Har desværre ikke nogen løsning til dig - jeg ville tro at de var limet sammen. Det skulle da ellers lige være - hvis der er garanti på dem så få dem byttet! Lad endelig være med at prøve at reparere det selv. Så mister du den garanti du evt. skulle have på dem.
Håber ikke at det er et generalt problem. For har lige bestilt Track-01 Blinklys fra Rizoma....
Citat fra: lsp_dk efter August 27, 2007, 09:26:55 amHåber ikke at det er et generalt problem. For har lige bestilt Track-01 Blinklys fra Rizoma....Jeg tror desværre at det er mere almindeligt end man ønsker at vide... Kender selv et par stykker som har været uheldige med Rizoma blinklys
Citat fra: steen efter August 27, 2007, 12:32:09 pmCitat fra: lsp_dk efter August 27, 2007, 09:26:55 amHåber ikke at det er et generalt problem. For har lige bestilt Track-01 Blinklys fra Rizoma....Jeg tror desværre at det er mere almindeligt end man ønsker at vide... Kender selv et par stykker som har været uheldige med Rizoma blinklysVed du om de så har fået dem byttet eller hvad?
Citat fra: lsp_dk efter August 27, 2007, 12:35:30 pmCitat fra: steen efter August 27, 2007, 12:32:09 pmCitat fra: lsp_dk efter August 27, 2007, 09:26:55 amHåber ikke at det er et generalt problem. For har lige bestilt Track-01 Blinklys fra Rizoma....Jeg tror desværre at det er mere almindeligt end man ønsker at vide... Kender selv et par stykker som har været uheldige med Rizoma blinklysVed du om de så har fået dem byttet eller hvad?Jeg kender ikke nogen som der har fået deres byttet. De har set det som dyre lærepenge og skiftet til blink med glødepærer