Forfatter Emne: Drosling's kit til SV650s?  (Læst 4147 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gupta

• Søndagskører
  • **
Drosling's kit til SV650s?
« Dato: August 26, 2007, 12:06:19 pm »
Hej,

Jeg har lige købt en SV650s .. men da jeg kun er 19 år irritere det mig groft at jeg skal køre med et droslingskit i et halvt år, til jeg er 20, for at få det fjernet igen. men det er jo loven. er der nogen der har erfaringer med at neddrosle en Sv'er til 34 HK ?  hvordan kan man gøre det billigst, hvordan fungere det med det bevis man skal have? og vigtigst af alt, hvor kan man købe et droslingskit ?  :)

Mvh Rasmus

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Drosling's kit til SV650s?
« Svar #1 Dato: August 26, 2007, 01:06:00 pm »
Stort set alle MC forhandlere kan klare den sag for dig, så det er bare at ringe til en tilfældig imorgen.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #2 Dato: August 26, 2007, 01:12:58 pm »
Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra, men jeg ved at FA motosport i Brønshøj kan sælge dig et droslingskit til 125,- eller 150,- kr.
Med dette får du et stykke papir med. Du monterer kittet, kører ned til synshallen og ber om at få din MC synet som lille mc.

Det gjorde jeg..

Jeg ved at der er andre der har betalt +1000 kr for droslingskittet, men det er vidst ikke nødvendigt hvis man kan få det for 150 kr. :huh:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: August 26, 2007, 05:07:31 pm »
Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra, men jeg ved at FA motosport i Brønshøj kan sælge dig et droslingskit til 125,- eller 150,- kr.
Med dette får du et stykke papir med. Du monterer kittet, kører ned til synshallen og ber om at få din MC synet som lille mc.
Hvad?!  :? Hvis det ikke var fordi du selv har købt et kit ville jeg vove den påstand at du løj :D Det stykke papir du fik med, var det nærmest sådan en lille bog, hvori stelnummeret på cyklen stod som et slags vandmærke?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #4 Dato: August 26, 2007, 05:39:17 pm »
Hvad?!  :? Hvis det ikke var fordi du selv har købt et kit ville jeg vove den påstand at du løj :D Det stykke papir du fik med, var det nærmest sådan en lille bog, hvori stelnummeret på cyklen stod som et slags vandmærke?

Hygge

Nej, det var blot et A4 ark med nogle specifikationer på tysk. Synsmanden var fint tilfreds med det.
Theis

Ex. SV650S ejer.

Nick

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 26, 2007, 05:52:58 pm »
Mit er osse bare et stykke papir med nogle tyske ord som jeg ikke fatter så meget af.. :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Gupta

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: August 26, 2007, 11:38:03 pm »
Okay .. :D tusind tak :D vil ringe rundt imorgen ..

Gupta

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: August 26, 2007, 11:41:34 pm »
Forresten .. hvis man bliver stoppet, skal man så fremvise det stykke papir, synsrapporten? altså .. skal man altid have det med ?

Og har du en side eller et nummer til FA Motorsport? kan ikke finde dem på google :/
« Senest Redigeret: August 26, 2007, 11:44:38 pm af Gupta »

PeterGraff

• Plastikrocker
« Svar #8 Dato: August 27, 2007, 10:20:18 am »
Forresten .. hvis man bliver stoppet, skal man så fremvise det stykke papir, synsrapporten? altså .. skal man altid have det med ?

Og har du en side eller et nummer til FA Motorsport? kan ikke finde dem på google :/

her
www.famoto-sport.dk

MVH

Peter Graff

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #9 Dato: August 30, 2007, 09:19:25 am »

Jeg vil tro at hvis du bliver stoppet, kan politiet slå cyklen op i CRM og se at den er indregistreret som "lille" mc.
Om de tvivler på at det passer er en anden sag - det ved jeg ikke hvad de gør ved. De kan jo altid sende den til syn igen.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.