Forfatter Emne: ROS til Mcister fra strisserne  (Læst 4136 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus S

• Roadracer
Re: ROS til Mcister fra strisserne
« Svar #15 Dato: August 24, 2007, 10:46:21 pm »
Hmm, er slet ikke blevet stoppet de sidste 15 år - er nok blevet for meget borgerdyr  :dead:
Men før den tid blev jeg altid kaldt til syn eller råbt ad, når ordensmagten skulle have et par ord med mig  :innocent:
Nogle bødeforlæg og en enkelt "konfiskation til fordel for statskassen", som der stod, er det vist blevet til  :mrgreen:
En gang, da Limfjordsbroen var oppe, havde jeg formastet mig til at mase mig op foran bilerne på min daværende Morini 500 Sport.
Normalt kunne jeg smutte imellem rækkerne af ventende biler, men da der holdt en bus og en lastbil side om side, måtte jeg smutte udenom (de dobbelt optrukne linier), for at komme helt op til broklapperne.
Det gik faktisk osse helt fint, men pludselig holdt Gert eller Helge lige ved siden af, og ytrede ønske om at tale med mig på den anden side.
På Snurrerundbysiden blev jeg belært om dobbelte optrukne linier, stoplinier, hasarderet kørsel og jegskalkommeefterdig.
"Og hvad er det så for een" spurgte han så, da han endelig havde fået vejret igen.
"Det er en Morini" svarede jeg.
"Jamen, det står ingen steder, og det skal stå på den" bryskede han igen.
"Jo jo, det står lige dér" svarede jeg, og pegede på de bittesmå bogstaver på speedometerskiven.
SÅ tændte han helt vildt af ¤%#"#¤%¤#, og sendte mig efterfølgende et enormt bødeforlæg på 250,- ... :lmao:

Haha alletiders lille anekdote der  :respekt:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 24, 2007, 11:02:51 pm »
Jeg har nu også kun godt at sige om  :police: ... een af dem kunne sidste år have nappet mit kort pga fart... jeg fik kun et par borgelige ord med på vejen (hvilket vist også var på sin plads  :oops: :oops:)

De fleste af dem er sku cool nok.

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #17 Dato: August 25, 2007, 01:13:13 am »
"Jeg må jo sige at I kører godt for tiden, det er ikke mange vi fanger som kører for stærkt.. I byerne er I specielt gode til at holde farten nede.. Det er sgu dejligt... Bliv ved med det så I kan få et rigtig godt ry... " " og så må du og alle andre mcister sgu passe på jer selv derude.. Vi gider ikke skrabe flere op fordi bilisterNE overser jer.. " " Hold øjene åbne.. Kan du have en fortsat god dag og kør forsigtigt... "

Han mener simpelthen at vi kører godt for tiden og har et dejligt ry??? Jeg synes nu eller, at der er døde flere af os i år, end der plejer, og vi har været udsat for nogle medielussinger, bla da en gut torpederede et par mennesker på Amager og senest da de 2 unge mænd døde efter at have påkørt en autocamper.

Men den politimand du har mødt, kan jo være direkte import fra den jyske hede, hvor de hverken har TV eller internet  :loser:

Men du får da oplevet nogle positive ting for tiden Majse, og det er jo dejligt for dig. Hvornår køber du forresten din egen cykel som du skrev du overvejde for et par måneder siden???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: August 25, 2007, 05:13:31 pm »
Syntes du da at mc´ister har et dårligt ry i medierne ??? Det indtryk har jeg godtnok ikke.
Ja der er døde alt for mange i år, men der er jo også kommet flere og flere motorcykler %-vis er det faldet gennem tiden.

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #19 Dato: August 27, 2007, 11:27:45 pm »
Syntes du da at mc´ister har et dårligt ry i medierne ??? Det indtryk har jeg godtnok ikke.
Ja der er døde alt for mange i år, men der er jo også kommet flere og flere motorcykler %-vis er det faldet gennem tiden.

GD

Nemlig... godt være man hører om mange ulykker... Men allerede i MAJ mdr var der solgt flere cykler end hele sidste år... så Som GD skriver, så %-vis er det ikke steget.. og det må jo betyde som politimanden siger at vi kører bedre...

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #20 Dato: August 27, 2007, 11:30:28 pm »
"Jeg må jo sige at I kører godt for tiden, det er ikke mange vi fanger som kører for stærkt.. I byerne er I specielt gode til at holde farten nede.. Det er sgu dejligt... Bliv ved med det så I kan få et rigtig godt ry... " " og så må du og alle andre mcister sgu passe på jer selv derude.. Vi gider ikke skrabe flere op fordi bilisterNE overser jer.. " " Hold øjene åbne.. Kan du have en fortsat god dag og kør forsigtigt... "

Han mener simpelthen at vi kører godt for tiden og har et dejligt ry??? Jeg synes nu eller, at der er døde flere af os i år, end der plejer, og vi har været udsat for nogle medielussinger, bla da en gut torpederede et par mennesker på Amager og senest da de 2 unge mænd døde efter at have påkørt en autocamper.

Men den politimand du har mødt, kan jo være direkte import fra den jyske hede, hvor de hverken har TV eller internet  :loser:

Men du får da oplevet nogle positive ting for tiden Majse, og det er jo dejligt for dig. Hvornår køber du forresten din egen cykel som du skrev du overvejde for et par måneder siden???

Jeg køber ikke gadecykel alligevel... Jeg har udset mig en banecykel og holder mig til ren banekørsel da det er meget sjovere, .. Og skulle jeg få lyst til at kører på gaden så finder jeg nok ud af noget der...  :D :D :D