Forfatter Emne: ROS til Mcister fra strisserne  (Læst 4145 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
ROS til Mcister fra strisserne
« Dato: August 24, 2007, 09:38:37 am »
Havde en meget spøjs men positiv oplevelse i morges da jeg kom trillende på dyret.... Vi har jo lige haft skolestart mange steder... Og i den forbindelse er der paragraf et eller andet... Altså de kontrollere om man kører det tilladte... Og det gjore jeg idag.. Var nemlig en anelse forsinket så jeg røg ind i mødetiden for skolebørnene.. havde det været til normal tid havde jeg nok kørt omkring de 60 istedet for..  :D :oops: Når, men ALLE blev stoppet.. de skulle også se kørerkort.. Mit ligger selvfølgelig i min taske som er spændt bag på cyklen og under regnslag.. Da jeg ville stige af cyklen for at finde pung frem siger han Pyt... drop det bare... Og nu kommer den dejlige ros til MC folk...

"Jeg må jo sige at I kører godt for tiden, det er ikke mange vi fanger som kører for stærkt.. I byerne er I specielt gode til at holde farten nede.. Det er sgu dejligt... Bliv ved med det så I kan få et rigtig godt ry... " " og så må du og alle andre mcister sgu passe på jer selv derude.. Vi gider ikke skrabe flere op fordi bilisterNE overser jer.. " " Hold øjene åbne.. Kan du have en fortsat god dag og kør forsigtigt... "

Han var smadder flink at snakke med.. Behageligt menneske.. Og så tilmed ret godt ud.. Det synes jeg næsten altid politimænd gør... Hmmmmmm ( nå det var lige et lille sidespring. :oops:). Men ihvertfald var det supert med en positiv bemærkning fra polisen himself

Så til alle ... fortsæt bare jeres kørsel... kør pænt og hold øje med ALT

Rigtig god weekend

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: ROS til Mcister fra strisserne
« Svar #1 Dato: August 24, 2007, 09:43:08 am »
Gad vide om behandlingen havde noget at gøre med at du var en pige?

HM er blevet eftersat med omkring 160 på motorvejen af 2 betjente.. - hun fik ingen bøde (havde det været mig lå jeg stadig i benlås i detentionen)

Men ellers en positiv oplevelse.!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
« Svar #2 Dato: August 24, 2007, 09:48:45 am »

HM er blevet eftersat med omkring 160 på motorvejen af 2 betjente.. - hun fik ingen bøde (havde det været mig lå jeg stadig i benlås i detentionen)

160? Giver det ikke et klip i kortet?
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: August 24, 2007, 10:02:38 am »

160? Giver det ikke et klip i kortet?

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #4 Dato: August 24, 2007, 10:05:39 am »

Det kan da godt ske det var fordi jeg er tøs... Men det virkede nu reelt nok... Desuden havde jeg stadig min hjelm på.. Det kan selvfølgelig ses på figuren.. meeeeeeen jeg tror at han måske selv er interesseret i motorcykler.. Kiggede ihvertfald meget på min... :D Men lige meget hvad, så var det en fed oplevelse...

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #5 Dato: August 24, 2007, 10:08:11 am »
Sikker på at det ikke var din røv han kigge på?

160 giver betinget frakændelse.. - Hvis man er hankøn.. ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: August 24, 2007, 10:34:39 am »
De gange jeg er blevet stoppet på mc har jeg altid fået en super behandling. Aldrig fået en bøde. De ville bare lige se kørekort også lige se hvad det var for en jeg kørte på. De er jo også mennesker. Godt at se at jeg ikke er den eneste som har gode erfaringer med  :police:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #7 Dato: August 24, 2007, 10:51:48 am »
Sikker på at det ikke var din røv han kigge på?

160 giver betinget frakændelse.. - Hvis man er hankøn.. ;)

HaHa, min røv er så lille og jeg sad jo på den, så den kunne han ikke se....  :oops:

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #8 Dato: August 24, 2007, 11:20:04 am »
Jeg synes nu også de plejer at være flinke.
Og hvis man har opført sig som en totalt torsk må man vel også være parat til at tage et par mindre pæne bemærkninger med!
Men yes lad os få nogle flere kvindelige mcbetjente på gaden!
Om ikke andet bliver vi så måske mere høflige! og imødekommende ha ha ha! Ja ja det er bare en no win situation!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: August 24, 2007, 03:41:47 pm »
Jeg synes nu også de plejer at være flinke.
Og hvis man har opført sig som en totalt torsk må man vel også være parat til at tage et par mindre pæne bemærkninger med!
Men yes lad os få nogle flere kvindelige mcbetjente på gaden!
Om ikke andet bliver vi så måske mere høflige! og imødekommende ha ha ha! Ja ja det er bare en no win situation!
 8)

Har absolut heller ikke problemer med politiet. Synes de fremstår ganske professionelle og behagelige for tiden. Oftest er det mere et spørgsmål, om man ikke bare ligger som man redder? Folk der kæfter op, straks søger konflikt, er flabet eller lignende, fortjener virkelig også af samme skuffe.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: August 24, 2007, 03:45:12 pm »
God oplevelse og herlig feed back.

Har de gange jeg er blevet stoppet også altid fået en god behandling.
Men nogen mener måske det er fordi jeg er bredrøvet og temmelig tøset
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #11 Dato: August 24, 2007, 03:51:09 pm »
God oplevelse og herlig feed back.

Har de gange jeg er blevet stoppet også altid fået en god behandling.
Men nogen mener måske det er fordi jeg er bredrøvet og temmelig tøset
 :mrgreen:

:D :D :D

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
« Svar #12 Dato: August 24, 2007, 04:21:56 pm »
Er nu også altid blevet behandlet ordentligt af  :police:. Jeg er nu heller ikke blevet hapset men har bare skulle vise kortet :)

/bo
MC-løs :-/

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #13 Dato: August 24, 2007, 07:13:47 pm »
har kun haft positive oplevelser med de blå mænd, godt nok er man da blevet stoppet et par gange i madkassen hvor de har skullet se kørekort eller uddele girokort, men altid høflige og venlige, som undertegnede.

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #14 Dato: August 24, 2007, 07:21:04 pm »
Hmm, er slet ikke blevet stoppet de sidste 15 år - er nok blevet for meget borgerdyr  :dead:
Men før den tid blev jeg altid kaldt til syn eller råbt ad, når ordensmagten skulle have et par ord med mig  :innocent:
Nogle bødeforlæg og en enkelt "konfiskation til fordel for statskassen", som der stod, er det vist blevet til  :mrgreen:
En gang, da Limfjordsbroen var oppe, havde jeg formastet mig til at mase mig op foran bilerne på min daværende Morini 500 Sport.
Normalt kunne jeg smutte imellem rækkerne af ventende biler, men da der holdt en bus og en lastbil side om side, måtte jeg smutte udenom (de dobbelt optrukne linier), for at komme helt op til broklapperne.
Det gik faktisk osse helt fint, men pludselig holdt Gert eller Helge lige ved siden af, og ytrede ønske om at tale med mig på den anden side.
På Snurrerundbysiden blev jeg belært om dobbelte optrukne linier, stoplinier, hasarderet kørsel og jegskalkommeefterdig.
"Og hvad er det så for een" spurgte han så, da han endelig havde fået vejret igen.
"Det er en Morini" svarede jeg.
"Jamen, det står ingen steder, og det skal stå på den" bryskede han igen.
"Jo jo, det står lige dér" svarede jeg, og pegede på de bittesmå bogstaver på speedometerskiven.
SÅ tændte han helt vildt af ¤%#"#¤%¤#, og sendte mig efterfølgende et enormt bødeforlæg på 250,- ... :lmao:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...