Forfatter Emne: Fotovogn på Strandboulevarden 22/8 og 23/8  (Læst 6571 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
Re: Fotovogn på Strandboulevarden 22/8
« Svar #15 Dato: August 22, 2007, 11:26:03 pm »
MC kan ikke taes av fotobokser i Norge..  :orkester:

Til gengæld koster en lille fadøl 75 kr.  :lmao:

Og det er på de brune puber... På de hotteste utestedene må man bla opp en 100-lapp for en halv pils.. :brok:
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 22, 2007, 11:35:26 pm »
MC kan ikke taes av fotobokser i Norge..  :orkester:

Til gengæld koster en lille fadøl 75 kr.  :lmao:

Og det er på de brune puber... På de hotteste utestedene må man bla opp en 100-lapp for en halv pils.. :brok:

Shit  :shock:

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #17 Dato: August 23, 2007, 03:49:11 pm »
Hvor lang tid tager det normalt at få det lille billede med posten? Tror måske nok jeg kom til at køre lidt for hurtigt en af de omtalte vogne for ca. to uger siden i bil. Men har ikke hørt noget endnu... Så håber da på det bedste.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #18 Dato: August 23, 2007, 10:31:42 pm »
Hvor lang tid tager det normalt at få det lille billede med posten? Tror måske nok jeg kom til at køre lidt for hurtigt en af de omtalte vogne for ca. to uger siden i bil. Men har ikke hørt noget endnu... Så håber da på det bedste.

Der gik mindre end én uge da jeg blev blitzet i bil.

Jeg blev engang blitzet på SV'en, bøden er ikke kommet endnu (mener det er 1½ md siden)  :whatever:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #19 Dato: August 24, 2007, 07:14:33 am »
Jeg har ventet op mod 1½mdr på at få et billede - så du kan stadig nå det ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #20 Dato: August 24, 2007, 08:06:42 am »
Der er mange gætterier om det her...   :mrgreen:

1. Fakta: ALLE fotovogne er bemandet - på samme måde som der altid skal være en mand bag laserpistolen.  :police: har endda så mange rescourser at der står en bil eller MC standby indenfor 1 minuts transporttid fra fotovognen i tilfælde af vrede bilister som synes de har ret til at brokke sig over noget.

2. Fakta: En ud af 3 fotovogne har kamera som peger fremad - og det er et videokamera som manden i bilen manuelt skal tænde før det kan optage noget.

3. Fakta: INGEN mennesker på MC som KUN er blevet blitzet, ser nogensinde en bøde. Der SKAL være en optagelse af nummerpladen.

4. Fakta: Det er mere end 90% af alle MC billeder som ikke bliver til noget..... (Netop af samme årsag)

5. Fakta: Som sigtet har man ikke pligt til at fortælle sandheden - så man kan mod en bøde på 500 kroner, nægte at oplyse hvem der kørte på MC'en i gerningsøjeblikket.

6. Personlig mening: Tænk jer nu om og vær lidt mere opmærksomme. Fotovognene står normalt steder hvor det giver lidt mening at overholde fartgrænsen - og de er normalt meget nemme at spotte hvis man har øjnene langt nok fremme....  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #21 Dato: August 24, 2007, 11:07:48 am »

1. Fakta: ALLE fotovogne er bemandet - på samme måde som der altid skal være en mand bag laserpistolen.  :police: har endda så mange rescourser at der står en bil eller MC standby indenfor 1 minuts transporttid fra fotovognen i tilfælde af vrede bilister som synes de har ret til at brokke sig over noget.

2. Fakta: En ud af 3 fotovogne har kamera som peger fremad - og det er et videokamera som manden i bilen manuelt skal tænde før det kan optage noget.

3. Fakta: INGEN mennesker på MC som KUN er blevet blitzet, ser nogensinde en bøde. Der SKAL være en optagelse af nummerpladen.

4. Fakta: Det er mere end 90% af alle MC billeder som ikke bliver til noget..... (Netop af samme årsag)

5. Fakta: Som sigtet har man ikke pligt til at fortælle sandheden - så man kan mod en bøde på 500 kroner, nægte at oplyse hvem der kørte på MC'en i gerningsøjeblikket.

6. Personlig mening: Tænk jer nu om og vær lidt mere opmærksomme. Fotovognene står normalt steder hvor det giver lidt mening at overholde fartgrænsen - og de er normalt meget nemme at spotte hvis man har øjnene langt nok fremme....  :)

Vil blot bekræfte ovenstående facts!!!

Denne fotovogn holder ca 150 meter inden et dejligt 90-graders sving - det var netop det der var årsagen til at jeg gassede op da jeg blev blitzet igår så jeg kunne komme sikkert ned med knæet. Placeringen af fotovognen taler for at de enten har observeret min kørestil i pågældende sving over en periode. Eller alternativt at jeg ikke er den eneste MC-ist som nyder de snoede veje på Østerbro  :angel:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jacob

• Roadracer
Re: Fotovogn på Strandboulevarden 22/8 og 23/8
« Svar #22 Dato: August 27, 2007, 01:06:43 pm »

Denne fotovogn holder ca 150 meter inden et dejligt 90-graders sving - det var netop det der var årsagen til at jeg gassede op da jeg blev blitzet igår så jeg kunne komme sikkert ned med knæet. Placeringen af fotovognen taler for at de enten har observeret min kørestil i pågældende sving over en periode. Eller alternativt at jeg ikke er den eneste MC-ist som nyder de snoede veje på Østerbro  :angel:

Det ER et dejligt sving. Kører der hver dag på vej til arbejde  :blink: Man skal bare være opmærksom på de parkerede biler i 1. spor lige når man kommer rundt hjørnet:  det kan altså ikke betale sig at køre for langsomt  :mrgreen:

Der holder i øvrigt tit en sort SV'er på parkeringspladsen i midterrabatten inden man når ned til svinget, er der nogen herinde fra der vil kendes ved den?
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Fotovogn på Strandboulevarden 22/8 og 23/8
« Svar #23 Dato: August 27, 2007, 01:55:41 pm »

Det ER et dejligt sving. Kører der hver dag på vej til arbejde  :blink: Man skal bare være opmærksom på de parkerede biler i 1. spor lige når man kommer rundt hjørnet:  det kan altså ikke betale sig at køre for langsomt  :mrgreen:

Der holder i øvrigt tit en sort SV'er på parkeringspladsen i midterrabatten inden man når ned til svinget, er der nogen herinde fra der vil kendes ved den?

Ja den sorte SV'er har jeg også lagt mærke til! Man skal også passe lidt på brønddækslerne der er lige i svinget hvis det har regnet  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4