Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Blev blitzet igen...Vognen holdt lige efter udkørslen fra Randersgade i retning væk fra Østerbrogade... Mørkeblå varevogn... Kørte "kun" nogen og 60... Bliver spændende at se om jeg får noget og om det i så fald bliver et klip i kortet til
Citat fra: skurkenfradallas efter August 22, 2007, 10:21:45 amBlev blitzet igen...Vognen holdt lige efter udkørslen fra Randersgade i retning væk fra Østerbrogade... Mørkeblå varevogn... Kørte "kun" nogen og 60... Bliver spændende at se om jeg får noget og om det i så fald bliver et klip i kortet til Igen??De gange du er blevet blitzet har du så nogensinde fået en bøde??
Så længe man ikke kan se dit fjæs på billedet , så har de jo lidt bevis problemer
Citat fra: teamupsidedown efter August 22, 2007, 01:24:52 pmSå længe man ikke kan se dit fjæs på billedet , så har de jo lidt bevis problemer Længe leve Shoei Spejlvisir
Citat fra: skurkenfradallas efter August 22, 2007, 02:29:28 pmCitat fra: teamupsidedown efter August 22, 2007, 01:24:52 pmSå længe man ikke kan se dit fjæs på billedet , så har de jo lidt bevis problemer Længe leve Shoei Spejlvisir Og længe leve: Tilmeld dig Nationen! (Ekstra Bladet - nu bliver der nemlig holdt øje!) ...så derfor har jeg nu videregivet oplysningerne til Politiet, så du kan få den rette straf
Citat fra: Der Frank efter August 22, 2007, 03:00:50 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 22, 2007, 02:29:28 pmCitat fra: teamupsidedown efter August 22, 2007, 01:24:52 pmSå længe man ikke kan se dit fjæs på billedet , så har de jo lidt bevis problemer Længe leve Shoei Spejlvisir Og længe leve: Tilmeld dig Nationen! (Ekstra Bladet - nu bliver der nemlig holdt øje!) ...så derfor har jeg nu videregivet oplysningerne til Politiet, så du kan få den rette straf Hvor er smiley'en der viser røv?
MC kan ikke taes av fotobokser i Norge..