Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hep, er du kollega med Lotte Frost???
Citat fra: Martin H efter August 22, 2007, 11:15:48 pmHep, er du kollega med Lotte Frost??? Yup - det kan jeg ikke løbe fra (om jeg så prøvede )/bo
Jeg læser nogen gange til Bygningskonstruktør, ingen kommentarer tak! Jeg er da halvvejs Andre gange, dvs. til hverdag p.t., har jeg en lille tømrervirksomhed og laver lidt tegnestue arbejde (jeg er ikke så god til at gå i skole)
Sælger mursten og tagsten for Randers Tegl
Citat fra: sircajun efter August 22, 2007, 09:17:39 pmFed tråd altid sjovt at læse hvad andre spilder 1/3 af deres liv med..... selv er jeg hos VW i Valby på lager....hvis nogen står og mangler VW/Audi stumper behøver I ikke ringe SørenGSCA
Fed tråd altid sjovt at læse hvad andre spilder 1/3 af deres liv med..... selv er jeg hos VW i Valby på lager....hvis nogen står og mangler VW/Audi stumper behøver I ikke ringe SørenG
Jeg arbejder i forsvaret, men er udlært Automekaniker.
Citat fra: Majse efter August 21, 2007, 03:00:18 pmJeg arbejder i forsvaret, men er udlært Automekaniker. Jeg spørger fordi jeg vitterligt ikke ved det, men er Hjemmeværnet en del af forsvaret??? Jeg så ellers HJ på Kræmmermarked i Greve i sidste weekend. Men de havde hverken slik eller øl eller balloner, så jeg tjekkede ikke nærmere ud hvad de ville Nu kan jeg se, at mange af jer laver det samme. Men hvor mange af jer arbejder egentlig sammen eller samme sted???
Jeps...ikke mange rekv. jeg har set fra jer fornylig....handler I på Englandsvej???SørenG
P.S. Meget sjovt at se hvor broget en skare der er herinde.
Citat fra: Fed7haS efter August 22, 2007, 04:31:43 pmJeg er tatovør og har en shop i abelcathrinesgade i københavn MvH Fed7haStror jeg har været der inde ^^skulle finde inspiration til den anden skulder
Jeg er tatovør og har en shop i abelcathrinesgade i københavn MvH Fed7haS