Forfatter Emne: Er denne ok?  (Læst 4700 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse1982

• Sandt SVin
Re: Er denne ok?
« Svar #15 Dato: August 21, 2007, 12:20:00 pm »
Jeg er desværre ikke interesseret i Yamahaen, jeg har opsat mig på at jeg vil have en sv, hehe :) Men tak for tilbuddet.
Jeg har nu set kværnen, og jeg har disse småting at sige;
Forgaflen/for-støddæmperne er lidt rustne, låsen har været brækket halvt op men virker dog stadig, der er et par små bitte ridser på tanken lige under dekslet til benzin og så er der lidt rustagtigt enkelte steder på kæden..
Men altså, ellers er den nu meget flot - jeg tror jeg vil prøve at sige 88 til ham.

Mvh magnus

Ja det er altid nemmer at handle når du står overfor sælger...
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #16 Dato: August 21, 2007, 12:27:55 pm »
Husk nu på at der er solgt enormt mange SV´er og hvis han ikke vil sælge sin til den pris du søger, så kommer der en anden der vil.

Den er jo ikke spækket med geil. Det er mere eller mindre det udstyr alle sætter på SVinet, så vent du bare og se.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

m4gnus

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: August 21, 2007, 01:03:57 pm »
nu har jeg budt 88.000 kr.
det synes jeg faktisk selv er meget fair, når det er sidst på sæsonen osv.
jeg skal nok melde tilbage med et resultat.. :)

mvh magnus

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: August 21, 2007, 01:23:30 pm »
Tja, jeg gav 88k for selvsamme cykel, helt ned til mindste detalje, dog med fuld MIVV-udstødning. Jeg synes det var en rigtig god pris, og cyklen var fuldstændig som ny, trods den var 13 måneder. Den ser stadig helt ny ud :) Sælgeren var dog kimet ned fra købere, så fedt at han holdt sig til mig, som var den første der ringede. Annoncen blev smidt på dba kl. 22 en fredag aften, hvor jeg ringede kl. 8:45 om lørdagen, haha.
"Undskyld, jeg vækkede dig vel ikke?"

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

olsson

• Gæst
« Svar #19 Dato: August 21, 2007, 04:43:35 pm »
Jeg var til 6000km service i sidste uge med mit kilo SVin, og det kostede 1650.- så det ligger vel i den prisklasse

m4gnus

• Søndagskører
  • **
« Svar #20 Dato: August 21, 2007, 06:16:09 pm »
fuck det er dyrt..

nå, vi blev enige om 89.000, så nu skal jeg bare have kortet  :afro:

Hannibal

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #21 Dato: August 21, 2007, 06:42:45 pm »
tillykke med købet. Den er rigtig flot  :D

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: August 22, 2007, 07:55:39 am »
fuck det er dyrt..

nå, vi blev enige om 89.000, så nu skal jeg bare have kortet  :afro:

Tillykke med din nye mc. Den skal du nok blive glad for.  :thumbsup:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

m4gnus

• Søndagskører
  • **
« Svar #23 Dato: August 22, 2007, 11:01:37 pm »
Mange tak alle sammen.. Jeg glæder mig rigtig meget til at få kortet så jeg kan komme ud og køre lidt på den også.. Har lige fået at vide at der er køreprøve d. 10. september.. Det er godt nok helt vildt så lange ventetider der er på det synes jeg.. det er jo faktisk over en måned til både teori- og køreprøve..... Jeg kan da ikke lade den stå der og kigge på mig hver dag indtil d. 10. hehehe.. Men det bliver jeg jo nok nødt til ;) 

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #24 Dato: August 23, 2007, 11:41:40 am »
Mange tak alle sammen.. Jeg glæder mig rigtig meget til at få kortet så jeg kan komme ud og køre lidt på den også.. Har lige fået at vide at der er køreprøve d. 10. september.. Det er godt nok helt vildt så lange ventetider der er på det synes jeg.. det er jo faktisk over en måned til både teori- og køreprøve..... Jeg kan da ikke lade den stå der og kigge på mig hver dag indtil d. 10. hehehe.. Men det bliver jeg jo nok nødt til ;) 

Ja det ville nok være klogest..... tillykke med den, og held og lykke med kortet

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

m4gnus

• Søndagskører
  • **
« Svar #25 Dato: August 24, 2007, 09:11:23 am »

Ja det ville nok være klogest..... tillykke med den, og held og lykke med kortet

GD

Ja selvfølgelig.. Jeg mangler også kun køreprøven, så det går nok.. Så får jeg jo også god tid til at gå og pudse den, hehe.. Og mange tak ! :)