Eller hos mig.. har en GSXR 750 Indsprøjtningsmotor jeg gerne vil af med.. så jeg kan få lidt penge til ferie, eller ny affjedring
Lidt noget pis det er med sprøjt... det er maskinen den skal på nemlig ik. (gsxr600 SRAD 98ér) kender du evt nogen der har nogle 750ér karbonader ???
Gerne via PM
Mvh
GD
Motoren har haft 600 karbonader på da jeg købte den, så det kan den sagtens (motorene er stortset identiske) .. Når det er til en karb. model, er det nemt.. du sætter bare karburatorere på istedet og genbruger karburator ledningsnettet - med andre ord, du plopper bare motoren i, sætter karburatorne på starter cyklen op. Dog vil jeg lige tage den forbi en der kan dyse den ordentligt ind, hvis det er et sæt 600 karburatorer du sætter på.. så du er helt sikker på at det spiller !..
men som sagt, så har den kørt med 600 karbs før.. og kan kun sige at det umiddelbart virker.. den trak på på hjul i 2. og 3. gear, bare ved at dreje på rullen.. nok pga de mindre karburatorere, som skaber meget mere træk fra bunden pga større venturi hastighed i karburatorne