Forfatter Emne: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år (part 2, 2007)  (Læst 8313 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hvilke "dumme" ting har du gjort i år (part 2, 2007)
« Dato: August 17, 2007, 11:33:10 am »
Sidste år havde vi en lignende og ret munter tråd kørende ( http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3583.0 ). Og jeg tænkte, at jeg ville prøve, at se om nogle mon havde lavet noget, som vi andre måske kunne lære af i år??

I og med, at jeg ikke har kørt så meget i år, så har jeg ikke selv lavet nogle større brølere jeg kan bidrage med  :angel: Men hvad med jer andre???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år (part 2, 2007)
« Svar #1 Dato: August 17, 2007, 12:00:57 pm »
Mon ikke Theis har en historie der har gjort sig fortjent til at være her? :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Blinklys

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 17, 2007, 12:15:00 pm »
Kørte i en busgrav :oops: Kom heldigvis nemt op igen. Godt man har lidt frihøjde! Havde jeg kørt på et eller andet langt lavt chrom-show, så havde jeg sgu nok siddet fast - kunne havde set kønt ud! :o

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
« Svar #3 Dato: August 17, 2007, 12:39:19 pm »
Jeg knækkede gearpedalen kort tid efter jeg havde hentet SVinet fra vinteropbevaring. Jeg skulle lige ud og trille en tur et par dage efter og da jeg sætter mig op på maskinen, så ser jeg naboens baby sove i barnevogne lige ved siden af så jeg beslutter at trille SVinet lidt længere væk. Sidestøttebenet lader jeg blive nede da jeg jo 'bare' skal lidt længere væk. Farmand her hopper af maskinen, går to skridt hvorefter jeg ser i øjenkrogen at at dyret ligger sig på siden. ÆV da. Ridser kom der sq også. Støttebenet var åbenbart blevet skubbet en lille smule da jeg trillede frem.   Men af skade bliver man jo klog så efterfølgende er jeg nu extra opmærksom på at støttebenet er slået helt ud inden jeg sætter den ned.  :dead:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: August 17, 2007, 12:40:54 pm »
Kørte over et temmelig stort stykke klar plast lige i starten af Lyngbyvejen.
Det var i min første uge som MC'ist så tænkte ikke så meget over det før end da jeg holdt for rødt lys ved Rygparken st.
Her kunne jeg for alvor lugte og ikke mindst se en voldsom røgudvikling.
Mit hjerte gik næsten istå. Min nye skønhed var helt sikkert i brand. Hvad med forsikringen, resten af sommeren. Hvad med livet som endelig var begyndt for mig.

For bare at nævne et par af de uendelig mange dommedagstanker som drønede igennem hovedet på mig.

Katastrofe blink, panisk blik i øjnene, fakter til højre og venstre, og ind til højre.
Havde sjovt nok ingen problemer med at få plads.

Hele for-røret( ved ikke om det hedder sådan), og næsten helt ned til selve potten var nu coatet i en brun plastisk substans som stank værre end lort på en varm sommerdag.
Fik skrabet det af jeg kunne, med det resultat at jeg fik et par forbrændinger på mine fingre. Pyt, det var min nyerhvervede Kærlighed som lugtede. Nej, hun stank.

Moralen:
Lad vær med at køre over plastiske materialer, når der er plads og mulighed for at undvige.
Kæft hvor det lugter, og det slidder på hjerte og blodårer når trykket i kredsløbet overstiger 2971 Psi
 :innocent:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 17, 2007, 12:43:51 pm »
Jeg kom hjem efter en varm og solfyldt tur på SVinet (ja, der har været et par gode dage trods alt), fik det svedige og ildelugtende tøj af og satte mig ved computeren for at kigge lidt svrider.dk.

Mens jeg læser, vil jeg lige kigge på mobilen og se om der skulle være nogen beskeder eller opkald jeg havde misset på turen. Hmm, hvor er mobilen? Ah, ja den ligger jo i mc-jakken.

Og jakken? Ja, den blev jo kylet i vaskemaskinen så snart jeg fik den af ... :(

Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #6 Dato: August 17, 2007, 12:55:21 pm »
Jeg har ikke rigtigt lavet nogen store bommerter i år - nogen der husker bedre end jeg gør?!?!

Jeg nåede dog at tanke svinet op med det der Hydro-Texaco Nitro 3000 benzin for at være ekstra god ved den for blot at komme hjem og opdage at der var hul i tanken (se tråd under teknik & vedligehold). Så jeg ringede til en af mine venner som bag-stiv kom over på sin Kwak ZXR400 for at hjælpe mig med at afmontere tanken med henblik på at tømme den for benzin. Jeg ejer dog kun en 5 liters reservedunk så de resterende 12 liter røg i hans tank.... D'oh!!!!

Nu står jeg med en tank-løst SVin og en mekaniker i Næstved som gerne vil have cyklen ned efter at have kigget på tanken - som bliver byttet på Suzukis regning  :thumbsup: Problemet er bare at cyklen står i KBH N og tanken er i Næstved...

Er der nogen der har en varevogn eller trailer jeg må låne?!?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: August 17, 2007, 12:57:21 pm »
Har dummet mig 1 gang eller 2. Dog ikke i år men i kan da få dem alligevel.

Da jeg lige havde fået min SZR havde jeg et stort problem med at få den startet. Den var næsten aldrig til at få igang. Jeg kørte det meste af sommeren og var lidt træt af at den skulle drille så meget. OG jeg fik en af mine venner til at kigge lidt på den. Jeg kunne bare ikke få liv i den, men så da han skulle prøve at starte den så sprang den igang med det samme.... Jeg spurte ham hvad han havde gjort. Han sagde at han bare havde brugt choker.  :shock: :shock: Problemet var at jeg kun rykkede chokkeren ud med ca 1cm og den kan gå hele 5cm ud :oops: :oops: :oops:

Også var der også engang hvor jeg skulle lidt hurtig ud af døren. Sprang op på mc'en og skulle til at køre. Kom dog ikke langt da jeg jo aften før satte min skivebremselås på..... ups.....  :oops:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Capone

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 17, 2007, 12:59:16 pm »
Jeg startede sommeren med at sælge mit kæreste eje. Ja, jeg valgte det selv fordi jeg ikke havde tiden til at køre så meget som jeg gerne ville, men shit hvor har jeg tit haft lyst til en tur siden.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #9 Dato: August 17, 2007, 01:00:50 pm »
Er der nogen der har en varevogn eller trailer jeg må låne?!?

Leje en lukket trailer hos den nærmeste tank? - Evt Corona Materiel på Rovsingade
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #10 Dato: August 17, 2007, 01:49:27 pm »
Kjørt altfor fort for mange ganger, også i Danmark :tie:

Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #11 Dato: August 17, 2007, 01:55:10 pm »

Hmm, jeg mindes ikke lige at kunne huske noget???  :hand:

Hvis det har noget med en udstødningsport at gøre kan jeg ihvertfald slet ikke huske det  :innocent:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #12 Dato: August 17, 2007, 03:00:14 pm »

Hmm, jeg mindes ikke lige at kunne huske noget???  :hand:

Hvis det har noget med en udstødningsport at gøre kan jeg ihvertfald slet ikke huske det  :innocent:

Den var ellers god  :wink:

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #13 Dato: August 17, 2007, 03:04:20 pm »
Lagde en af Majses veninders cykel ned i en rundkørsel, 300m fra hjemmet, lige ved sæsonstart, fordi jeg skulle være flink og tanke den op, slut med at være flink!!!

I Poznan da jed var afsted første gang på fars "nye" baneged, kom jeg ind efter første pas med ret meget røg væltende op fra motoren, shit pis &%#¤#"@@** motoren er ved at dø troede jeg, kørte et pas mere kom ind og undersøgte problemet nærmere, opdagede at røgen kom fra undersiden af motoren?? kom så i tanke om at, da jeg skiftede olie på den, var en betragtelig del dryppet ned på Power-wrappen rundt om udstødningen, som så lige skulle brændes af først...  DOOOOH

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #14 Dato: August 17, 2007, 03:17:30 pm »
Kunne ikke forstå hvorfor SVinet gik i stå hver gang jeg satte den i 1. gear, en af de første gange jeg skulle ud at køre???
Efter adskillige forsøg skubbede jeg støttebenet op  :oops:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6