Forfatter Emne: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007  (Læst 4704 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #15 Dato: August 16, 2007, 09:18:18 am »
syntes det kommer lidt i bølger ..... spørgsmålet er om ikke det er nogen der kommer fra udlandet og "høster" dele til genopbygninger..... uanset er det noget rigtigt lort....... uh ..... tilbage til tanken om selvtægt .......
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #16 Dato: August 16, 2007, 09:21:10 am »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #17 Dato: August 16, 2007, 09:21:25 am »
Nederen.... bor selv på Nørrebro, selvom sandsynligheden for at den ikke længere er i kvarteret er stor skal jeg nok holde øje.

Fik selv stjålet min pedalcykel i sidste uge  :brok:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Damage

  • Gæst
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #18 Dato: August 16, 2007, 09:56:10 am »
Jeg fik stjålet min helt nye SV1000SK6 sidste år, jeg havde kørt på den i to måneder  :dead: :dead: :dead:

Det er bare så kedeligt at opleve sin MC blive stjålet og så får man oven i købet en økonomisk straf også!!!  :puke:
Jeg er også overbevist om at MC´en bliver taget i hoved og røv og smidt op i en varevogn og kørt
over grænsen. Jeg har aldrig hørt eller set noget til den jeg fik stjålet...desværre. Og så bliver der i øvrigt
stjålet lige så mange motorcykler på landet som i byen.

Jeg vil selvfølgelig også holde øje med din mc og jeg håber du får den tilbage.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #19 Dato: August 16, 2007, 03:42:17 pm »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..

Jeg har også ladet mig fortælle, at de ofte er dem, der tager vores cykler med hjem som souvenir  :club: :club: Nogen der ved, hvor ofte en stjålet cykel vender tilbage til ejermanden??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #20 Dato: August 16, 2007, 04:00:16 pm »
Det er sku træls når folk ik kan kende forskel på dit og mit, desværre ved jeg også at nogen af dem der bliver stjålet bare får banket et andet stel nr. i så er det sku ik nemt længere

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #21 Dato: August 16, 2007, 04:02:08 pm »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..

X 40 (mindst)

Har en aften på landevejen kørt op bag ved en kassevogn, der var TOTAL mørkelagt i bagenden :shock: - opdagede den KUN pga et mærkeligt lysskær ude i horisonten (forlyset fra bilen) Gæt selv hvad der stod bagpå bilen......

GD
« Senest Redigeret: August 16, 2007, 04:07:58 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #22 Dato: August 16, 2007, 07:39:24 pm »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..

X 40 (mindst)

Har en aften på landevejen kørt op bag ved en kassevogn, der var TOTAL mørkelagt i bagenden :shock: - opdagede den KUN pga et mærkeligt lysskær ude i horisonten (forlyset fra bilen) Gæt selv hvad der stod bagpå bilen......

GD
Rigtige mænd for tvillinger?
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #23 Dato: August 16, 2007, 11:34:07 pm »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..

Jeg har også ladet mig fortælle, at de ofte er dem, der tager vores cykler med hjem som souvenir  :club: :club: Nogen der ved, hvor ofte en stjålet cykel vender tilbage til ejermanden??

Jeg har ladet mig fortælle, at Finner går med knive.

Christ!

MUUNK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #24 Dato: August 16, 2007, 11:39:08 pm »
Jeg er satme glad for min scorpio alarm, hvis det min cykel de havde prøvet at hapse, så havde jeg fået besked på min remote.  :twisted:
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #25 Dato: August 17, 2007, 12:10:01 am »
Jeg tror at der er rigtig mange af de biler med PL og LT bagpå som er heroppe af andre årsager end at bygge skæve huse..

Jeg har også ladet mig fortælle, at de ofte er dem, der tager vores cykler med hjem som souvenir  :club: :club: Nogen der ved, hvor ofte en stjålet cykel vender tilbage til ejermanden??

Jeg har ladet mig fortælle, at Finner går med knive.

Christ!

Drejer det sig så om ALLE der hedder Finn, eller ?
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Damage

  • Gæst
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #26 Dato: August 17, 2007, 09:13:27 am »
Jeg er satme glad for min scorpio alarm, hvis det min cykel de havde prøvet at hapse, så havde jeg fået besked på min remote.  :twisted:

Jeg har også sat alarm på min nye SV´er efter jeg fik stjålet den første...men man skal bare huske på, at
tyvene tager den i hoved og røv og smider den ind i en varevogn alligevel, men nu har du mulighed for at
hører det og løbe ud og stoppe tyveriet. Det tage under 30 sek. at fjerne mc´en på den måde.

Det er også en god idé at låse mc´en fast til et eller andet med en stor kæde...så skal de brække den op
først. Jeg tror at kombinationen af at tyvene skal "rode" med en kæde på en mc med alarm måske gør at
den bliver for besværlig og så finder de en anden mc.  :|
« Senest Redigeret: August 17, 2007, 09:17:44 am af René T »

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #27 Dato: August 17, 2007, 10:04:13 am »
Det er sku træls når folk ik kan kende forskel på dit og mit, desværre ved jeg også at nogen af dem der bliver stjålet bare får banket et andet stel nr. i så er det sku ik nemt længere

Hvor ved du det fra???
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #28 Dato: August 17, 2007, 10:36:51 am »
Du skal nok også lige overveje at hvis de er ved at smide dyret ind i en varevogn, Mindst er to! og at de udenmærket ved at du nok kommer flyvende så de har forlængst besluttet sig for hvad der så skal sek, og det er næppe noget særligt pænt! :club:
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Damage

  • Gæst
Re: Sølv SV1000S stjålet natten til 15. august 2007
« Svar #29 Dato: August 17, 2007, 11:11:46 am »
Du skal nok også lige overveje at hvis de er ved at smide dyret ind i en varevogn, Mindst er to! og at de udenmærket ved at du nok kommer flyvende så de har forlængst besluttet sig for hvad der så skal sek, og det er næppe noget særligt pænt! :club:
 8)

Ja, det har du desværre ret i...  :undecided: