Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nogen der skal til buddinge...
Citat fra: Majse efter August 14, 2007, 12:00:57 pmNogen der skal til buddinge... Nej tak, jeg er skæv og skal nyde det herhjemme. Men jeg troede ikke du skulle køre på vej mere Majse
Har fået at vide af en instruktør at jeg bliver nødt til at kører og kører og kører inden cyklen sælges eller tilhører christian, så jeg ikke stopper/holder pause mens det går dårligt... Så jeg försöker at "komme tilbage"....
Citat fra: Majse efter August 14, 2007, 01:00:55 pm Har fået at vide af en instruktør at jeg bliver nødt til at kører og kører og kører inden cyklen sælges eller tilhører christian, så jeg ikke stopper/holder pause mens det går dårligt... Så jeg försöker at "komme tilbage".... Hva fa'en er der sket, er du røget på røven
Citat fra: SVea efter August 14, 2007, 12:13:58 pmCitat fra: Majse efter August 14, 2007, 12:00:57 pmNogen der skal til buddinge... Nej tak, jeg er skæv og skal nyde det herhjemme. Men jeg troede ikke du skulle køre på vej mere Majse Hvorfor er du skæv søde???
Er der slet ikke nogen som kommer der ind??? Kæresten og jeg kommer.