Hej alle,
Synes lige jeg vil bringe denne historie som minde om at huske at værne om sin motorcykel, uanset fabrikat mv.
Min ven og jeg (som begge lige har fået motorcykler for første gang, min en SV1000K7 og hans en Yamaha R&) var igår ude at cruise på de Københavnske gader med flot vejr lækker solnedgang...
Hen ad aftenen da vi lige ville slutte dagen af med en pils omkring kl 22, stiller vi motorcyklerne og tager ind på en café. Vi låser cyklerne med skivebremselås og den standard rat lås og tager ind på cafeen umiddelbart velvidende om at der er mange mennesker omkring og at der ikke sker noget uden at vi kan høre det.
Da vi kommer ud en 30-45 min senere så er R6'eren væk. :/ Min ven var helt knust og der var intet vi kunne stille op andet end at melde det til politiet. Vi har ikke hørt noget er blevet startet og der er INGEN mennesker der har set noget som helst selvom der var mange mennesker på gaden. Den er åbenbart (tro vi) blevet smidt ind i en varevogn og bare kørt af sted.
Synes bare lige jeg ville advare Jer og fremover og huske at låse dem fast til skilte, cykelstativer mv.
PS: Hvis i hører noget omkring den R6'er er jeg selvfølgelig interesseret, hvis i hører nogen snakke.
Hav en god dag alle.