Forfatter Emne: Fender Eliminator + Hugger  (Læst 5210 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
Fender Eliminator + Hugger
« Dato: August 11, 2007, 06:12:32 pm »
Da jeg lige har fået min nye SV1000S, skal jeg afgjort ha gjort noget ved den afskyelige bagskærm, som cyklen er født med. Jeg har kigget på Hamicad's Fender Eliminator, men findes der andre alternativer, og er det nemt at montere? Jeg skal osse ha fat i en Hugger, men hvilken vil I anbefale? På forhånd tak 8)

Rasmus S

• Roadracer
Re: Fender Eliminator + Hugger
« Svar #1 Dato: August 11, 2007, 06:31:27 pm »
Tillykke med cyklen :)

Lyder fornuftigt at komme af med alt det plastik  :lol:
Jeg kører selv med Lucas pladeholder (mest fordi den var monteret, da jeg købte cyklen) og er udemærket tilfreds med den.

Og ang. hugger, så er der Suzuki's orginale hugger. Men som alternativ, så har www.sbfiberdesign.com også en hugger (linket nedenunder), som en del bruger herinde

http://www.sbfiberdesign.com/html/bagskaerm_sv1000s_03kulfiber_1.html
« Senest Redigeret: August 11, 2007, 06:33:25 pm af Razz S »
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Kilosfau

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 11, 2007, 06:39:58 pm »
Hvis det stod til mig så købte jeg en undertray fra 1tail.com

http://1tail.com/sa/cart/detail.asp?pg={9B84186B-58D2-41F9-8DEB-9B136BD5C6BD}

og en original Suzuki hugger....

EDIT: Det er faktisk et af vinterens projekter at få monteret sådan en undertray da den jeg har er delvis knækket af vibrationer... huggeren har jeg  :afro:

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 11, 2007, 06:48:01 pm »
Jeg handlede en ny Puig Hugger i carbonlook fra Portugal over Ebay til 700,-. Kom med posten efter 4 dage.

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #4 Dato: August 11, 2007, 06:55:09 pm »
EDIT: Det er faktisk et af vinterens projekter at få monteret sådan en undertray da den jeg har er delvis knækket af vibrationer... huggeren har jeg  :afro:
Hvilket mærker er den undertail der er knækket?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #5 Dato: August 11, 2007, 07:00:20 pm »
Det er absolut en fed undertail, men er blinklys integreret i den? Hvis de er, er jeg ret overbevist om, at den er ulovlig i DK.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #6 Dato: August 11, 2007, 07:22:00 pm »
Jeg handlede en ny Puig Hugger i carbonlook fra Portugal over Ebay til 700,-. Kom med posten efter 4 dage.
Hvordan søger man på den Portugisiske Ebay? Altså er det muligt at søge i en masse lande via Ebay.com, eller er man nødt til at gå ind under hver national ebay?

Hygge

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #7 Dato: August 11, 2007, 07:57:39 pm »
Selvom blinklysene er integreret i baglygterne, er der jo ingen der siger man behøver at tilslutte dem. Man kan jo godt køre med  den undertail alligevel, og beholde de lovlige blinklys. Det er jo op til ens egen samvittighed.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Kilosfau

• Gæst
« Svar #8 Dato: August 12, 2007, 12:06:53 am »

Hygge

Ermax  :brok:

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #9 Dato: August 12, 2007, 01:03:47 am »
Selvom blinklysene er integreret i baglygterne, er der jo ingen der siger man behøver at tilslutte dem. Man kan jo godt køre med  den undertail alligevel, og beholde de lovlige blinklys. Det er jo op til ens egen samvittighed.

Ja ok. Godt ord igen :) Tror at jeg vælger en original Suzuki-hugger. Så er jeg osse sikker på at farven stemmer overens. Hvor svært er det at montere en ny undertray? Er ikke just vant til at skrue i sådan noget... :undecided:

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #10 Dato: August 12, 2007, 01:41:26 am »

Hygge

Ermax  :brok:
Okay. De plejer da ellers at have et ganske godt ry. Måske det var en idé at montere nogle gummibøsninger, ligesom der er ved monteringspunkterne på kåben...  :?

Hygge

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #11 Dato: August 12, 2007, 06:06:51 am »
Hvordan søger man på den Portugisiske Ebay? Altså er det muligt at søge i en masse lande via Ebay.com, eller er man nødt til at gå ind under hver national ebay?

Hygge

på f.eks ebay.com kan du under "advanceret søgning" vælge hvilket land du vil søge i, eller vælge alle lande.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #12 Dato: August 12, 2007, 11:19:45 am »

Hygge

på f.eks ebay.com kan du under "advanceret søgning" vælge hvilket land du vil søge i, eller vælge alle lande.
Super - mange tak! Man kan endda vælge EU når man er inde på f.eks. ebay.de, herligt! :thumbsup:

Hygge

palle j

• Roadracer
« Svar #13 Dato: August 12, 2007, 11:39:04 am »
Jeg har lige købt undertray og hugger til min, (det er god nok en 650 oldschool)
hos http://www.heingericke-flensburg.de/ til 129,- og 119.- €.
man kan bestille et katalog på deres side det koster ikke noget.
Blå SV650S 00