Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Grand Danois efter August 19, 2007, 04:52:23 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 19, 2007, 04:26:58 pmCitat fra: Grand Danois efter August 17, 2007, 11:45:23 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 17, 2007, 12:47:22 pmTanken er ny efterset og byttes på Suzuki's regning. Der skal dog skrives rapport over fejlen og derfor skal cykel fragtes til Næstved fra København N Dvs. tanken er i næstved og den tank-løse cykel står i min gård... ER DER NOGEN DER HAR EN VARVOGN ELLER MC TRAILER JEG KAN LÅNE?!?! Den nye tank skulle forresten være i hus allerede på mandag! Cool.... du havde da vel også forventet at de byttede den, ik ??MvhGDJo da Jeg frygtede bare at de ville være besværlige...Nu da det er en reklamationssag - kan det da være rigtigt at jeg selv skal have besværet med at transportere den frem og tilbage?!?!Det kan jo godt ende med at komme til at koste $$$hvis jeg skal låne trailer og rive en dag ud af kalenderen for at tage til Næstved???Burde de ikke sørge for at hente og bringe den egentlig?!?!NEJ... det er kundens egen sag at bringe den fejlbehæftede vare til forhandleren, sådan er det uanset hvilken vare det drejer sig om.Men det blev jo fikset, ret smertefrit - så du kan jo køre igen MvhGDMjjaeehh... De gjorde i det mindste ikke brok. Som skrevet skal jeg bare lige have fundet ud af at få min MC fra KBH N til Næstved uden tank... Jeg har umiddelbart hverken bil eller trailer De skal skrive rapport over reparationen - så jeg kan ikke bare få en tank og så montere den selv. Det var lidt det jeg havde håbet på!
Citat fra: skurkenfradallas efter August 19, 2007, 04:26:58 pmCitat fra: Grand Danois efter August 17, 2007, 11:45:23 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 17, 2007, 12:47:22 pmTanken er ny efterset og byttes på Suzuki's regning. Der skal dog skrives rapport over fejlen og derfor skal cykel fragtes til Næstved fra København N Dvs. tanken er i næstved og den tank-løse cykel står i min gård... ER DER NOGEN DER HAR EN VARVOGN ELLER MC TRAILER JEG KAN LÅNE?!?! Den nye tank skulle forresten være i hus allerede på mandag! Cool.... du havde da vel også forventet at de byttede den, ik ??MvhGDJo da Jeg frygtede bare at de ville være besværlige...Nu da det er en reklamationssag - kan det da være rigtigt at jeg selv skal have besværet med at transportere den frem og tilbage?!?!Det kan jo godt ende med at komme til at koste $$$hvis jeg skal låne trailer og rive en dag ud af kalenderen for at tage til Næstved???Burde de ikke sørge for at hente og bringe den egentlig?!?!NEJ... det er kundens egen sag at bringe den fejlbehæftede vare til forhandleren, sådan er det uanset hvilken vare det drejer sig om.Men det blev jo fikset, ret smertefrit - så du kan jo køre igen MvhGD
Citat fra: Grand Danois efter August 17, 2007, 11:45:23 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 17, 2007, 12:47:22 pmTanken er ny efterset og byttes på Suzuki's regning. Der skal dog skrives rapport over fejlen og derfor skal cykel fragtes til Næstved fra København N Dvs. tanken er i næstved og den tank-løse cykel står i min gård... ER DER NOGEN DER HAR EN VARVOGN ELLER MC TRAILER JEG KAN LÅNE?!?! Den nye tank skulle forresten være i hus allerede på mandag! Cool.... du havde da vel også forventet at de byttede den, ik ??MvhGDJo da Jeg frygtede bare at de ville være besværlige...Nu da det er en reklamationssag - kan det da være rigtigt at jeg selv skal have besværet med at transportere den frem og tilbage?!?!Det kan jo godt ende med at komme til at koste $$$hvis jeg skal låne trailer og rive en dag ud af kalenderen for at tage til Næstved???Burde de ikke sørge for at hente og bringe den egentlig?!?!
Citat fra: skurkenfradallas efter August 17, 2007, 12:47:22 pmTanken er ny efterset og byttes på Suzuki's regning. Der skal dog skrives rapport over fejlen og derfor skal cykel fragtes til Næstved fra København N Dvs. tanken er i næstved og den tank-løse cykel står i min gård... ER DER NOGEN DER HAR EN VARVOGN ELLER MC TRAILER JEG KAN LÅNE?!?! Den nye tank skulle forresten være i hus allerede på mandag! Cool.... du havde da vel også forventet at de byttede den, ik ??MvhGD
Tanken er ny efterset og byttes på Suzuki's regning. Der skal dog skrives rapport over fejlen og derfor skal cykel fragtes til Næstved fra København N Dvs. tanken er i næstved og den tank-løse cykel står i min gård... ER DER NOGEN DER HAR EN VARVOGN ELLER MC TRAILER JEG KAN LÅNE?!?! Den nye tank skulle forresten være i hus allerede på mandag!
Kørte selv cyklen derned på en trailer...Den blev lavet imens jeg ventede og alt er betalt af Suzuki
Jamen sag afsluttet så?
Bloody hell....Så blev min tank utæt. Jeg opdagede det, da nær/fjernlyset ikke længere virkede. Alt under tanken var pissevådt. Det lader til at det er ved de to slangestudse den er gal. Man kan næppe regne med reklamation på en 12½ år gammel mc...Så hvordan fikser man det mon bedst..?