Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Blev cyklen ikke købt engros for at få en god pris??
Hvis du nu får kontakt til nogen der ved noget om det, kan du så ikke spørge hvordan man skal forholde sig når nu man har fået malet cyklen om???
Citat fra: Jannik efter August 13, 2007, 04:00:37 pmHvis du nu får kontakt til nogen der ved noget om det, kan du så ikke spørge hvordan man skal forholde sig når nu man har fået malet cyklen om??? Will do!Jeg har kontaktet en bekendt som har arbejdet for Reinhardt for at få råd og vejledning til hvordan jeg skal fremlægge min sag... Skal nok holde jer opdateret!I mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma
I mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma
Citat fra: skurkenfradallas efter August 13, 2007, 04:10:41 pmCitat fra: Jannik efter August 13, 2007, 04:00:37 pmHvis du nu får kontakt til nogen der ved noget om det, kan du så ikke spørge hvordan man skal forholde sig når nu man har fået malet cyklen om??? Will do!Jeg har kontaktet en bekendt som har arbejdet for Reinhardt for at få råd og vejledning til hvordan jeg skal fremlægge min sag... Skal nok holde jer opdateret!I mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma Takker! Citat fra: skurkenfradallas efter August 13, 2007, 04:10:41 pmI mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma Man kommer langt med en gammel sprinklerdunk og gaffatape.
Citat fra: Jannik efter August 13, 2007, 04:45:28 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 13, 2007, 04:10:41 pmCitat fra: Jannik efter August 13, 2007, 04:00:37 pmHvis du nu får kontakt til nogen der ved noget om det, kan du så ikke spørge hvordan man skal forholde sig når nu man har fået malet cyklen om??? Will do!Jeg har kontaktet en bekendt som har arbejdet for Reinhardt for at få råd og vejledning til hvordan jeg skal fremlægge min sag... Skal nok holde jer opdateret!I mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma Takker! Citat fra: skurkenfradallas efter August 13, 2007, 04:10:41 pmI mellemtiden er SVinet skildt ad og i koma Man kommer langt med en gammel sprinklerdunk og gaffatape. Hvis de er tilbage kaldt så skal alle nyere Sv'er vel ind og have skiftet tanken eller hvad??For der er jo ikke meget ved at køre rundt med en tank som sikkert bliver utæt. Så er det da med at få den skiftet imens man kan.
Jeg har hørt om et produkt man hælder i tanken og vælter den rundt i en periode til produktet er fordelt og hærdet op.Det skulle gøre den tæt indefra, men jeg ved ikke hvad produktet hedder, men måske skulle vi lede i fællesskab???
Så går der lige USA paranoia i den...Citat fra Suzuki USA's officielle tilbagekaldelse som vedrører utætte tanke på eks. SV1000SK3:WARNINGSUZUKI STRONGLY RECOMMENDS THAT YOU DO NOT RIDE YOUR AFFECTED 2003~2006 MODEL YEAR SV650/S OR SV1000/S MOTORCYCLE UNTIL THE REPAIR HAS BEEN COMPLETEDTo minimize the risk of injury or death, do not ride, or allow anyone else to ride, your motorcycle. We also recommend that you store your motorcycle in a well ventilated area away from any source of ignition (e.g. gas water heater, gas dryer etc.) until your motorcycle has been repaired by your Suzuki dealer.