Forfatter Emne: Hvilke Modifikationer til SV650s?  (Læst 5967 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AHEP

• Roadracer
Re: Hvilke Modifikationer til SV650s?
« Svar #15 Dato: August 09, 2007, 09:27:12 am »
Et sæt nye fjerdere i forgaflen er også en rigtig godt investeringen...
Hjalp ihvertfald gevaldigt på min gamle ged. Både på bremse- og køreegenskaberne  :D

Ja det kunne jeg godt forstille mig ;)
HEHE... Jaja jeg kan tåle det  :afro:
Anders
Suzuki GS500E 96

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 09, 2007, 09:52:35 am »
Den svs jeg var ude og prøve var nemlig meget blød i forgaffelen.... Den dykkede meget i rundkørslen.

Edit: Når jeg sammenligner den med min SZR660
« Senest Redigeret: August 09, 2007, 10:16:05 am af lsp_dk »
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

AHEP

• Roadracer
« Svar #17 Dato: August 09, 2007, 10:17:19 am »
Den svs jeg var ude og prøve var nemlig meget blød i forgaffelen.... Den dykkede meget i rundkørslen.
Præcis det vil et sæt gaffelfjedre hjælpe rigtig meget på...
Hvis du ønske mere information omkring affejdring, så tal med Alex, www.alex-mc.dk, hans viden om affejdring er bedre end de flestes  :respekt:. Det var hos ham jeg fik sat mine fjedere i...
Anders
Suzuki GS500E 96

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #18 Dato: August 09, 2007, 10:22:27 am »

SZR'en er også ond at sammenligne med, da den er et formidabbelt stykke køretøj, rent stel og affjedringsmæssigt. Det er kun motoren der efter min mening, halter lidt på den motorcykel.

Du skal lede længe efter en cykel der opfører sig så godt i dens prisklasse.. ja, du skal vidst endda betale et godt stykke over 100 kilo, (og så skal du nok kigge i "sporstklassen") før du finder en MC med så fine sving og køre egenskaber som din SZR.

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: August 09, 2007, 10:37:20 am »

SZR'en er også ond at sammenligne med, da den er et formidabbelt stykke køretøj, rent stel og affjedringsmæssigt. Det er kun motoren der efter min mening, halter lidt på den motorcykel.

Du skal lede længe efter en cykel der opfører sig så godt i dens prisklasse.. ja, du skal vidst endda betale et godt stykke over 100 kilo, (og så skal du nok kigge i "sporstklassen") før du finder en MC med så fine sving og køre egenskaber som din SZR.

Ja det er ikke nemt at få det hele. Har også været godt tilfreds med min SZR. Den mangler bare lidt krafter... Derfor vil jeg prøve en SV650s. Regner dog med at skulle opdatere Affjedringen på SV for at få noget der minder lidt om min SZR. Men det burte være muligt ;)
Lasse

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #20 Dato: August 09, 2007, 10:40:22 am »

...Regner dog med at skulle opdatere Affjedringen på SV for at få noget der minder lidt om min SZR. Men det burte være muligt ;) ...

Det kan godt gå hen og blive et dyrt projekt... for den SZR er satme harmonisk i alle leder og kanter (på nær lige motoren)

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #21 Dato: August 09, 2007, 10:45:22 am »

...Regner dog med at skulle opdatere Affjedringen på SV for at få noget der minder lidt om min SZR. Men det burte være muligt ;) ...

Det kan godt gå hen og blive et dyrt projekt... for den SZR er satme harmonisk i alle leder og kanter (på nær lige motoren)

he he ja den kan virkelig få smilet frem når vejen svinger. Men den er sku ikke sjov når kan tager en tur på tværs af Danmark.

Men hvis man skifter fjeder i foran og skifter bagdæmperen så burde det også hjælpe en del på SV'en
Lasse