Forfatter Emne: Afgift retur  (Læst 4455 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

• Plastikrocker
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Afgift retur
« Dato: August 07, 2007, 09:38:31 pm »
Er der nogle herinde som har fået klar besked fra jeres forhandler omkring tilbagebetaling af jeres afgift ?

Min mc forhandler ved intet endnu med sikkerhed siger han.

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Thomas N

• Søndagskører
  • **
Re: Afgift retur
« Svar #1 Dato: August 07, 2007, 11:47:42 pm »
Jeg har lige ringet til min forhandler i dag, og bl.a. spurgt til afgiften. Han vender tilbage med et svar én af de nærmeste dage.

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #2 Dato: August 10, 2007, 12:41:14 am »
Har heller ikke hørt noget. Talt med Told & skat igår ... de manglede stadig en del at gå igennem ... !

I kan ringe til Told og Skat og hører om jeres cykler er gjort op ... husk at ha A-Nummer eller stelnummer klar.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Thomas N

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: August 10, 2007, 09:08:02 am »
Har heller ikke hørt noget. Talt med Told & skat igår ... de manglede stadig en del at gå igennem ... !

I kan ringe til Told og Skat og hører om jeres cykler er gjort op ... husk at ha A-Nummer eller stelnummer klar.

ok, tak for info.

kenneth b

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: August 14, 2007, 02:10:20 pm »
Min forhandler siger at Told & Skat arbejder på hvordan det skal foregå med tilbage betaling og at de nok er lidt forsinket pga. sommer ferie  :club:

Men han siger også at det er helt sikkert jeg får penge tilbage  :lol:

Jacob

• Roadracer
« Svar #5 Dato: August 19, 2007, 06:06:22 pm »

Er der nogle herinde som har fået klar besked fra jeres forhandler omkring tilbagebetaling af jeres afgift ?

Min mc forhandler ved intet endnu med sikkerhed siger han.

MVH Sømanden

I fredags fik jeg brev fra min forhandler; skal blot oplyse kontonummer, så kommer der penge retur.

Nu sker det samme forhåbentlig også for jer andre  :wink:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

sømand

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: August 19, 2007, 06:14:23 pm »
Fint, skriv lige hvor meget du får og hvad det er for en model mc du har købt. Så kan vi lige sammenligne og se om der skulle være forskel.

Min forhandler ved ikke noget endnu siger han.
MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

sømand

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: August 30, 2007, 07:33:06 pm »
Stadigvæk ikke nogle som har fået penge retur ?

MVH Sømanden

Nick

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 30, 2007, 07:43:21 pm »
Venter stadigvæk spændt.... :whatever: de penge skal bruges   :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #9 Dato: August 30, 2007, 11:34:43 pm »
Man kan jo så undre sig lidt over denne artikel af formanden for importørerne  :huh:
http://www.suzukimc.dk/composite-42.htm
Rettelig burde jeg have sluppet ca. 6000,- mindre, men de er vist smuttet i en eller anden lomme  :innocent:
Ikke fordi jeg er utilfreds med købet, men helt ærligt så er der vist nogle som udnytter situationen til egen fordel.
Jeg spurgte til den aktuelle afgiftnedsættelse flere steder inden jeg købte, men blev spist af med at " de er billige nok" - og dét er heller ikke helt forkert.
Stadig synes jeg, med omtalte artikel i mende, at der er nogle som burde skamme sig.
Hvordan rovet er blevet delt ved jeg ikke...
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

christian

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: August 31, 2007, 08:23:44 am »
Jeg fik min afgift retur sidste uge - tror det var 6075 kr.

Hvis cyklen er købt i ren handel uden at forhandleren har taget en mc i bytte skal du da have penge tilbage!!

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #11 Dato: August 31, 2007, 10:09:03 am »

Hvis cyklen er købt i ren handel uden at forhandleren har taget en mc i bytte skal du da have penge tilbage!!

Det skal man uanset hvad. Den afgiftnedsættelse der er kommet skal komme kunden tilgode, dog er det forhandlerens pligt at videre formidle det og sørge for at kunden får penge retur. Så her spiller forhandlerens samvittighed ind. Vi har overført den afgift vi fik retur til kunden, men så ærlige er vi bare  :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: August 31, 2007, 10:11:17 am »

Det skal man uanset hvad. Den afgiftnedsættelse der er kommet skal komme kunden tilgode, dog er det forhandlerens pligt at videre formidle det og sørge for at kunden får penge retur. Så her spiller forhandlerens samvittighed ind. Vi har overført den afgift vi fik retur til kunden, men så ærlige er vi bare  :D

Ja der skal nok være nogle som vil prøve at beholde pengene selv.
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #13 Dato: August 31, 2007, 02:59:54 pm »
hvad er prisen entlig før den er sat ned..... købte min sv 1000 til 125,000kr   skulle være pga nedsættelse.... står til 130,000 i listepris ??? :o
nu med yamaha fz1 2008

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #14 Dato: August 31, 2007, 05:43:12 pm »

Nu har jeg ikke købt min cykel i den pågældende periode; den er købt d. 4/8-07.
Jeg mener bare, at med de udtalelser fra selveste importørformanden, så burde de afgiftnedsættelser afspejle sig direkte i listepriserne.
Det gør de så bare ikke hos Sukiyaki  :(
Dét synes jeg er påfaldende, når han (Jesper Reinhardt) er fortaler for afgiftnedsættelse.
Min cykel er ikke blevet nedsat i pris - kun i afgift.
Hvem der så har scoret lutten ved jeg ikke  :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...