Forfatter Emne: Pacekeeper hjælp  (Læst 3283 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Pacekeeper hjælp
« Dato: August 07, 2007, 04:34:17 pm »
Jeg har lige købt en pacekeeper som jeg bare ikke kan få monteret :twisted: :twisted: :club: :club: :tie:. Syntes instruktionen er til at tørre røv i...

Er der nogle herinde som har sådan en monteret ?

Spørgsmål:
1: Bruger man den 6 mm bolt man skruer ud af sin gasrulle eller bruger man den som følger med. Den som følger med er en del kortere og så kan skruen ikke nå ind i gevindet inde i gasrullen. (måske skal den slet ikke skrues i det gevindhul, jeg kan sku ikke finde ud af den beskrivelse der er med)
2: Hvor hårdt skal man spænde messingstumperne sammen inden man monterer den.
3: Hvordan aktiverer i den. Bliver man nød til at slippe gasrullen for at aktiverer den for så at give gas igen og håbe på den bliver deroppe eller hvad. Det ville være nemmere hvis det var med tommelfingeren man skulle aktiverer den. Hvordan gør i?
4: Er der nogle i Nordjylland som kan/gider hjælpe med det lort...........

Please help...........

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Pacekeeper hjælp
« Svar #1 Dato: August 08, 2007, 10:28:45 am »
Jeg har lige købt en pacekeeper som jeg bare ikke kan få monteret :twisted: :twisted: :club: :club: :tie:. Syntes instruktionen er til at tørre røv i...

Er der nogle herinde som har sådan en monteret ?

Spørgsmål:
1: Bruger man den 6 mm bolt man skruer ud af sin gasrulle eller bruger man den som følger med. Den som følger med er en del kortere og så kan skruen ikke nå ind i gevindet inde i gasrullen. (måske skal den slet ikke skrues i det gevindhul, jeg kan sku ikke finde ud af den beskrivelse der er med)
Kan du ikke finde ud af om den originale og den der følger med er lige store. Hvis de er - og den medfølgende er for kort kan du prøve med den originale.
2: Hvor hårdt skal man spænde messingstumperne sammen inden man monterer den.
Er ikke sikker på hvilke messingstumper. Se punkt 4 :)

3: Hvordan aktiverer i den. Bliver man nød til at slippe gasrullen for at aktiverer den for så at give gas igen og håbe på den bliver deroppe eller hvad. Det ville være nemmere hvis det var med tommelfingeren man skulle aktiverer den. Hvordan gør i?
Sådan som jeg har set dem fungere kan man måske med lidt øvelse bruge højre side af håndfladen til at sætte den mens man holder gassen
med resten af hånden... det kræver sikkert lidt øvelse.(har du set denne her : http://www.pacekeeper.dk/movie/MOV00749.MPG

4: Er der nogle i Nordjylland som kan/gider hjælpe med det lort...........
Ikke mig, desværre. (Bor ham der laver dem ikke selv i Jylland - jeg har talt med ham på et tidspunkt og han virkede ganske hjælpsom. Alternativt giv ham et ring)

Please help...........

MVH Sømanden
« Senest Redigeret: August 08, 2007, 10:35:49 am af Nikolaj »
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Pacekeeper hjælp
« Svar #2 Dato: August 09, 2007, 11:27:49 pm »
Hej.

Jeg har selv en Pacekeeper, og er glad for den. Jeg købte den hos "producenten".
Han var flink og satte den på for mig. Han bor ca. 1 km. fra frakørslen ved Vejle syd, syd for Vejlefjordbroen.
Jeg plejer at holde gassen med spidsen af lange og pegefinger og så stramme palen med tommel.

Håber, at du får det til at virke.
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: Pacekeeper hjælp
« Svar #3 Dato: August 10, 2007, 11:18:54 am »
Du så vel ikke da han monterede den. Jeg kan ikke finde ud af om den skal skrues ind i styrets 6 mm hul eller den bare skal proppes ind og så strammes således at den klemmer udad og sidder fast således.

Ellers mange tak for svarene.
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Pacekeeper hjælp
« Svar #4 Dato: August 12, 2007, 01:44:09 pm »
Halløj Sømand.

Først skruer du styrenderne af. Så på med den nye i venstre side, det skulle være til at overkomme.

Så ruller du gummihåndtaget lidt ind så styrenden er fri. Så sætter du muffen(den runde ring) ind over styrenden. Sæt et stykke tape rundt om muffen og delvist inde på styret. Derefter kan du skrue selve pacekeeperen fast. rul derefter gummiet på plads og du er klar  :rolleyes: ,altså til at teste gassen. giv gas og vrid på palen fra pacekeeperen, indtil gassen ikke selv svupper tilbage.

Hvis du er tilfreds, så skiller du det hele ad og samler igen, men nu skal du huske at bruge noget lim til skruer, så de ikke bliver rystet af.

min pacekeeper stritter lidt for langt ud til højre, men jeg har ikke nænnet at skære lidt af styret for at få den til at passe.

Håber, at du kan forstå noget af det, jeg har skrevet.
mvh
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: Pacekeeper hjælp
« Svar #5 Dato: August 12, 2007, 05:45:07 pm »
Fin beskrivelse jeg har fået den monteret nu.
Nu er problemet bare at den ikke kan holde gassen 100 %.
Når jeg aktiverer den holder den farten i 5 sekunder, hvorefter den lngsomt begynder at tabe fart, jeg kan se gasrullen gå tilbage. Jeg kan godt stramme den helt sindsygt meget så den holder farten men det kan da ikke være rigtigt. Den er næsten ikke til at løsne igen så.

Jeg ringede til forhandleren og han sagde den skulle bruges i noget tid før den rigtigt virkede.

Er det noget i kan kende til.

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)