Forfatter Emne: Fint sæt til at skrue i SV?  (Læst 5068 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Fint sæt til at skrue i SV?
« Dato: August 06, 2007, 08:01:29 pm »
Kan dette bruges, hvis man er lidt på røven, og mangler noget værktøj til at skrue i SVinet?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1148500509&n=313484279&pn=469338849

Jeg ved at kvaliteten ikke er i top, men jeg tænker mere på om størrelserne passer?
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #1 Dato: August 06, 2007, 09:57:30 pm »
Kender det godt, men har lært at hvis man køber for billigt bliver det altid dyrer i den anden ende da lortet ikke holder, første gang du bruger for mange kræfter med skralden er der stor sandsynlighed for at den kammer over.
Undersøg i stedet hvilke nøgler du skal bruge, og tag til Biltema i Sverige http://www.biltema.se/ , køb kun det du skal bruge de har meget værktøj i rimelig kvalitet med op til 10 års garanti
Hayabusa Sort / Orange

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #2 Dato: August 06, 2007, 10:30:42 pm »
Hold dig langt væk fra det Kina-skrald ! Det er IKKE 69 kr værd.
Har selv købt et lidt dyrere sæt i Silvan(hurra),ca 400 dask og det kan edderhyleme tåle nogen klaps +
Nu med Flystøj

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #3 Dato: August 06, 2007, 10:35:43 pm »
Biltema er da osse at finde i DK http://www.biltema.dk/, og hvad betyder et lille smut til Aalborg.
Jeg har købt 4 cykler (med pedaler !) og en masse andre stumper/værktøj i Aalborg.
Kundeservicen er nærmest ikke eksisterende, men hvis man har skrevet varenumrene op hjemmefra, og så bruger de par pc´ere som står til afbenyttelse, så finder man nemt selv isenkrammet i biksen. Tast varenr. og den fortæller hvilken reol du styrer mod.
Der er meget tingel tangel, men det er det rene slaraffenland for det mandlige køn - f.eks MC batterier i alle mål og kvaliteter.
Og så får man osse lige et par hottere hos den rare pølsemand udenfor  :blink:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #4 Dato: August 07, 2007, 12:01:49 am »
Det er rigtigt, du kan også købe her i DK, men du sparer lige 20% ved at smutte til Helsingborg, priserne på deres hjemmeside er den samme som den danske altså bare i skr. så du sparer en del.
Hayabusa Sort / Orange

norton

  • Gæst
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #5 Dato: August 07, 2007, 01:16:50 am »
ja jeg vil også holde mig langt væk for det billige stads.Har selv haft noget tilsvarende,hvor skralden kappede over og topp :Dene flækede.Man kan godt få et topnøglesæt i en rimlig kvalitet til en fornuftig pris.Prøv at søg på nettet under topnøglesæt så dukker der en hel masse leverandøre op som helt sikkert har noget på tilbud.Mvh norton :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #6 Dato: August 07, 2007, 01:45:28 pm »
Biltema er da osse at finde i DK http://www.biltema.dk/, og hvad betyder et lille smut til Aalborg.
Jeg har købt 4 cykler (med pedaler !) og en masse andre stumper/værktøj i Aalborg.
Kundeservicen er nærmest ikke eksisterende, men hvis man har skrevet varenumrene op hjemmefra, og så bruger de par pc´ere som står til afbenyttelse, så finder man nemt selv isenkrammet i biksen. Tast varenr. og den fortæller hvilken reol du styrer mod.
Der er meget tingel tangel, men det er det rene slaraffenland for det mandlige køn - f.eks MC batterier i alle mål og kvaliteter.
Og så får man osse lige et par hottere hos den rare pølsemand udenfor  :blink:

Der ligger også en Biltema i Næstved  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #7 Dato: August 08, 2007, 03:54:46 pm »
Har du overvejet at kigge ved www.louis.de? Der har jeg selv købt et stjerne-gaffelnøglesæt, samt to momentnøgler som fungerer ganske godt  :thumbsup:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #8 Dato: August 08, 2007, 11:23:31 pm »
køb nu noget ordentligt

de har en ok tilbud

http://www.holmer.dk/files/files/Avis-jan06.pdf


har selv købt sættet et nr større. 

Man mærker med det samme at f.eks. skralden er i meget bedre kvalitet

LunD^

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #9 Dato: August 09, 2007, 06:51:35 am »
Jeg har købt mit topnøgle sæt i Harald Nyborg, det kostede 499,- og det er faktisk rigtig god kvalitet. Bruger det både til motorcykel og bil, og der er næsten alt i man skal bruge. Det har bestnr. 9266
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #10 Dato: August 09, 2007, 08:00:18 am »
Begge sæt ser gode ud. Men økonomien spiller jo også en rolle...

Har købt det jeg manglede lige nu for 20 spir, og så har jeg da noget til ønskeseddelen til jul...

For et ordentlig sæt det skal jeg have....

Men hvilke størrelser bruger en SV? mm eller tommer? vil jo gerne sikre mig at det jeg engang får dyr til opgaven...
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #11 Dato: August 09, 2007, 08:42:22 am »
Ellers tag et kig på www.toolworld.dk
Firmaet ligger i Vallensbæk og sender gerne...
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #12 Dato: August 09, 2007, 09:06:27 am »
mm!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #13 Dato: August 09, 2007, 09:22:07 am »
Jeg kan kun anbefale topnøglesættene fra Kongsberg og TECOS.

Kongsberg bruger vi på arbejdet og det er virkelig god kvalitet. Og Tecos bruger jeg derhjemme. Også super kvalitet... Men ja det koster også lidt extra...
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: Fint sæt til at skrue i SV?
« Svar #14 Dato: August 09, 2007, 12:25:46 pm »
Jeg har et par TECOS topnøglesæt - og de har været udsat for lidt af hver de sidste 10-12 år - god kvalitet (oprindelse Japan/Taiwan)

GSX1400, K7