Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Stor tak til Jannik, der senere på aftenen sørgede for at mig og min cykel kom hjem igen.Ja, jeg nåede kun lige til Værløse, da min cykel besluttede sig for at der ikke var mere strøm på.
Den har nu været flittigt brugt den hestetrailer, og ikke kun til heste...
Citat fra: Jannik efter August 08, 2007, 11:18:47 amDen har nu været flittigt brugt den hestetrailer, og ikke kun til heste... øhhhh... Er det noget vi andre vil høre om...
Mødetid kl 17.30 ved gørløse forsamlingshus.. Glædede mig til turen.. men selvfølgelig taber jeg mine solbriller på campingpladsen, så jeg kom 11 min for sent Og nu drøner jeg til skanderborg i morgen.. så håber at der bliver nogle ture i næste uge
De havde dog også fat i en chopper fyr, der manglede både blink og spejle... Som jeg fik det til, da jeg smuglyttede , så skulle han betale 500kr for at få det fortalt og så naturligvis få bragt tingene i orden
Citat fra: SVea efter August 08, 2007, 02:14:41 amDe havde dog også fat i en chopper fyr, der manglede både blink og spejle... Som jeg fik det til, da jeg smuglyttede , så skulle han betale 500kr for at få det fortalt og så naturligvis få bragt tingene i orden Var slet ikke klar over at choppere skal køre med blink og spejle :shock:det gælder da ikke for os andre!Og tak for fin tur (undskyld til copy-cat og Majse,vi troede jo bare I hyggede med Luske)