Forfatter Emne: Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD  (Læst 2471 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kilosfau

  • Gæst
Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD
« Dato: August 02, 2007, 08:15:54 pm »
Hey  :P

Så er jeg ved at være helt færdig med vinterens ombygning  :shock: mine Braking Wave skiver ligger i garagen og venter på at det bliver weekend....

Ved siden af ligger mine nyindkøbte Galfer bremseklodser.  :twisted:

Der står følgende på klodserne

Galfer
1375
KBA61197
325-75

Hvordan kan jeg så finde ud af hvilke klodser det er jeg har modtaget ? Forhandleren har sagt at det skulle være HH men det står ingen steder og jeg gider ikke give penge for den forkerte vare  :club:

Nogen som også har Galfer bremseklodser  :huh: og som kan hjælpe en fellow-svrider i nød  :huh:

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD
« Svar #1 Dato: August 02, 2007, 08:39:24 pm »
Hvis det er HH klodser du smækker på et par race skiver, så for du psykopat bremseeffekt..   pas på ! de bider  :D

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD
« Svar #2 Dato: August 03, 2007, 12:34:43 am »
Kan ikke konkret svarer på om du har fået de rigtige, men jeg kører selv med braking wave skiver med braking sinter-klodser på... det kan GODT bremse  :lol:, så jeg tror da bestemt ikke du vil blive skuffet over HH

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Damage

  • Gæst
Re: Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD
« Svar #3 Dato: August 03, 2007, 11:04:48 am »
Kan ikke konkret svarer på om du har fået de rigtige, men jeg kører selv med braking wave skiver med braking sinter-klodser på... det kan GODT bremse  :lol:, så jeg tror da bestemt ikke du vil blive skuffet over HH

Mvh
GD

Ved du hvilke bremseklodser kilo SV´eren er født med...er det sinter metal eller hvad?

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Galfer bremseklodser på GSX-R 1000 K4 USD
« Svar #4 Dato: August 03, 2007, 11:43:43 pm »
Kan ikke konkret svarer på om du har fået de rigtige, men jeg kører selv med braking wave skiver med braking sinter-klodser på... det kan GODT bremse  :lol:, så jeg tror da bestemt ikke du vil blive skuffet over HH

Mvh
GD

Ved du hvilke bremseklodser kilo SV´eren er født med...er det sinter metal eller hvad?

Jeg er ret sikker på at det ikke er sinter....

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir