Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Har netop fået sådan en MC løfter ind af døren Det kan godt passe at man selv skal bore hullerne til sikkerheds-clips'ene, ikk? Mit tyske er lidt rustent Jeg synes også de to adaptere jeg fik med så lidt wierd ud (en lille og en stor) - men den er god nok, de passer perfekt på min K7'er
Kan man løfte begge hjul fra jorden samtidigt? Jeg tænker på at bruge den til vinteropbevaring, så er det jo bedst at hjulene ikke rører.
Citat fra: Kenneth P efter September 11, 2007, 09:58:51 pmKan man løfte begge hjul fra jorden samtidigt? Jeg tænker på at bruge den til vinteropbevaring, så er det jo bedst at hjulene ikke rører.Prøv at se videoen i mit første indlæg. Der får du en mulig løsning.Har selv lige bestil en mere. Så jeg har en til min SV og SZR.
Cirka 900,- inkl. fragt.
Jeg valgte bare den billigste til €95. Der er også en lidt dyrere model til €125 som kan skilles ad. Løfterne er universelle. Når du bestiller skriver du mærke, model og årgang på MC'en, og så får du et par passende adaptere med
Joda
De er 2 cm i diameter. Jeg kender ikke reservedelsnummer, men du kan vel bare bede om nogle, der passer til en K7? Min er en K7 og der passer de perfekt, så mon ikke også de passer på din også Godt nok er din en S og min en N, men jeg tvivler på der er forskel...